گرشاسبی: جواب برانکو به کمیته اخلاق درباره بازیکنان اوکراینی فنی بود

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: جواب برانکو به کمیته اخلاق درباره بازیکنان اوکراینی فنی بود و پرونده آن‌ها بسته می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان حمیدرضا گرشاسبی درباره برگزاری نشست کمیته اخلاق درباره بازیکنان اوکراینی سابق پرسپولیس گفت: از قبل ابهام هایی برای کمیته اخلاق درباره بازیکنان اوکراینی به وجود آمده بود که خودم مدتی پیش همراه علی اکبر طاهری و جعفر کاشانی به این  کمیته آمدم. برخی افراد درباره این پرونده پاسخ داده بودند و امروز هم برانکو در آخرین مرحله بررسی های کمیته اخلاق توضیحاتی ارائه کرد که کافی بود و قطعا این پرونده بسته می شود.

او درباره اینکه آیا در نشست امروز درباره اظهارات برانکو ایوانکوویچ نسبت به اوسیانو کروز هم صحبت شد یا خیر، بیان کرد: هیچ صحبتی در این مورد مطرح نشد. در گذشته هم نامه ای محرمانه درباره بازیکنان اوکراینی به باشگاه ارسال شده بود که امروز این موضوع تمام شد.

گرشاسبی درمورد اینکه آیا پرونده مهدی طارمی هم در این نشست مطرح شد، گفت: بازهم می گویم تنها درباره بازیکنان اوکراینی صحبت شد و برانکو هم به شکل فنی و خوب جواب مسئولان کمیته اخلاق را داد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا فدراسیون فوتبال اجازه دخالت در امور داخلی  باشگاه ها و فنی تیم را دارد، توضیح داد: باید به قوانین احترام بگذاریم و امروز هم به دعوت کمیته اخلاق به اینجا آمدیم و گاردی نمی گیریم چراکه یک باشگاه مردمی هستیم و سوال های زیادی وجود دارد که به عنوان مدیر باید پاسخ دهیم و نگرانی وجود ندارد.

گرشاسبی درباره اینکه آیا در جلسه امروز بحث بی کیفیت بودن بازیکنان اوکراینی و نحوه برخورد با عوامل ورود آنها به ایران هم مطرح شد یا خیر، گفت: بازیکن بدون اذن و اجازه مربی و سرمربی به تیم نمی‌آید چراکه در غیر این صورت دیگر کادرفنی معنی ندارد. البته جذب بازیکن هم به این معنی نیست که او قطعا بازی کند چراکه این موضوع تشخیص کادرفنی است. علیرضا بیرانوند که اکنون دروازه بان ثابت ما و تیم ملی است امکان دارد برایش  حادثه‌ یا مسئله‌ غیر قابل پیش‌بینی پیش بیاید که در آن وضعیت باید از دروازه بان ذخیره پرسپولیس استفاده کنیم. نمی‌توانیم نیمکت را خالی بگذاریم. برخی بازیکنان شاید یک ثانیه هم بازی نکنند اما این مسائل تشخیص کادرفنی است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درمورد نشست بازیکنان این تیم با حسین هدایتی گفت: از کسی کمک نخواستیم و نمی خواهیم. پرسپولیس روی پای خودش ایستاده است و بهترین راه کمک هواداران عاشق به این تیم، ارسال پیامک است. بازیکنان به مراسم‌های مختلفی دعوت می‌شوند اما  اجازه نمی‌دهیم حاشیه به تیم وارد شود. باشگاه دست نیاز سمت کسی دراز نکرده است چراکه به کمک نیاز نداریم. اگر هم کسی به باشگاه کمک کند اعلام می کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات گرشاسبی درباره حضور برانکو در کمیته اخلاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار