سرهنگ ضرونی خبر داد

راز خودکشی استاد و شاگرد با جمله «صاحب این پروفایل مُرد، مبارک خیلی‌ها» لو رفت

رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید گفت: استاد و شاگرد آرایشگر پیش از خوردن قرص برنج خودکشی‌شان را در شبکه مجازی‌ اعلام کردند.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سرهنگ صادق ضرونی رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید اظهار کرد: عصر جمعه ۱۳ بهمن ماه مأموران کلانتری از وقوع یک حادثه هولناک با خبر شدند.

وی افزود: مأموران پلیس دریافتند دو زن جوان اقدام به خودکشی کرده که پیکر بی جان آنها به بیمارستان لقمان حکیم منتقل شده است.

رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید ادامه داد: مأموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید پس از بررسی میدانی دریافتند دو زن جوان ۲۴ و ۱۸ ساله در یک آرایشگاه زنانه در منطقه قلعه‌ حسن‌خان به عنوان استاد و شاگرد مشغول کار بودند که دست به خودکشی زده اند.

وی بیان کرد: یکی از مشتریان این آرایشگاه‌ها که همسایه این دو زن نیز بوده از طریق پروفایل یکی از این دو نفر متوجه اقدام به خودکشی آنها می‌شود.

 سرهنگ ضرونی گفت:این همسایه به ناگاه در صفحه پروفایل این دو نفر با نوشته‌ «صاحب این پروفایل مُرد، مبارک خیلی‌ها» و سپس پروفایل بعدی که نوشته شده بود «تمام شد الفاتحه مع الصلوات»‌ مواجه می‌شود.

وی گفت: زن همسایه با دیدن این متن‌ها مشکوک شده و سریعاً‌ به آرایشگاه مراجعه می‌کند که پس از مراجعه به آرایشگاه متوجه سرفه هر دو زن متأهل شده که یکی از آنان دارای دو فرزند بود.

 سرهنگ ضرونی گفت:دستورات قضایی لازم در صورت چگونگی و علت خودکشی و فوت این دو نفر توسط مراجع قضایی اخذ شده و این موضوع در حال بررسی است.

انتهای پیام/

خودکشی 2 زن در آرایشگاه زنانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار