حسینی خبر داد:

تدوین دستورالعمل‌های قرآنی سازمان اوقاف در سال ۹۷/افزایش توانمندی کارشناسان قرآنی اوقاف

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از تدوین دستورالعمل‌های قرآنی سازمان اوقاف در سال ۹۷ طی دوره آموزشی روئسا و کارشناسان ادارات قرآنی در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی در حاشیه آیین گشایش دوره آموزشی روسا و کارشناسان ادارات قرآنی منطقه غرب کشور با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی، گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه با هدف افزایش سطح توانمندی کارشناسان قرآنی خودش در سطح ۳۱ استان، کارگاه ها و نشست‌هایی به صورت منطقه‌ای برگزار می‌کند و این دومین نشستی است که در ۳ ماهه چهارم سال با محوریت استان کرمانشاه در حال برگزاری است.

وی افزود: نشست قبلی ما در استان آذربایجان شرقی بود و در نشست استان کرمانشاه، روئسا و کارشناسان ادارات قرآنی استان های هم جوار کرمانشاه حضور دارند.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تصریح کرد: مواردی که در این کارگاه تشریح می شود، دستورالعمل ها و فعالیت های قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه است. همچنین با حضور اساتید و کارشناسان قرآنی منشور شورای توسعه قرآنی در این نشست ها تشریح می شود.

وی گفت: همچنین به صورت عملی، کارشناسانی که در این جلسه حضور دارند، راجع به مباحث و محورهایی که در جلسه مطرح می شود، نظرها، پیشنهادها و دغدغه های خودشان را مطرح می کنند و ارائه می دهند تا مسئولینی که از ستاد سازمان در اینجا حضور دارند، با جمع بندی و تجمیع این مطالب مواردی که نیاز است در دستورالعمل های سال ۹۷ اعمال شود را، اعمال کنند.

حجت الاسلام حسینی افزود: این نشست تا دوشنبه ادامه دارد و بالغ بر ۵۰ نفر از کارشناسان قرآنی ۶ استان هم جوار استان کرمانشاه در آن حضور دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان اوقاف ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار