ادعای مدیر حقوقی باشگاه سپاهان؛

اولین پیروزی ایران در پرونده های مفتوحه فیفا!

مدیر حقوقی باشگاه سپاهان معتقد است که این باشگاه برای اولین بار توانست درباره پرونده شکایت یک بازیکن خارجی در فیفا پیروز شود.

محمد جازان مدیر حقوقی باشگاه سپاهان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره پرونده شکایت سزار اظهار کرد: بعد ازگذشت چند سال ، فیفا دوباره پرونده برونو سزار بازیکن متخلف سابق تیم ما رسیدگی کرد و این بازیکن را محکوم به پرداخت 310 هزار دلار غرامت در حق باشگاه سپاهان کرد. به هر حال این اولین پیروزی واقعی باشگاه های فوتبال ما در مراجع بین المللی است.

او ادامه داد: برونو سزار با باشگاه ما قرارداد داشت اما با همکاری یک باشگاه برزیلی به تیم النصر امارات پیوست. از باشگاه اماراتی درخواست کردیم که با سزار قرارداد نبندد اما این باشگاه با ما همکاری نکرد و این بازیکن را به خدمت گرفت.

جازان بیان کرد: بعد از عقد قرارداد غیر قانونی سزار با باشگاه النصر امارات شکوائیه ای به فیفا ارسال کردیم و خواستار رسیدگی به پرونده این بازیکن شدیم. در ابتدا فیفا به شکوائیه باشگاه ما علیه این بازیکن برزیلی ترتیب اثر نداد و ما برای تجدید نظر خواهی این پرونده را به دادگاه عالی ورزش ارسال کردیم. من به همراه آرش نجفی برای ارائه مدارک و اسناد راهی محل دادگاه عالی ورزش در لوزان سوئیس شدیم. به هر حال دادگاه CAS بعد از بررسی پرونده ،رای فیفا را شکست و فیفا را ملزم کرد تا میزان غرامت واقعی به باشگاه سپاهان را محاسبه کند.

 مدیر حقوقی باشگاه سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال با پیگیری های صورت گرفته توانستیم برای اولین بار درباره پرونده شکایت یک بازیکن خارجی در فیفا پیروز شویم.

انتهای پیام/

موفقیت باشگاه سپاهان در پرونده شکایت سزار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۰۹ فروردين ۱۳۹۷
واقعا؟؟؟؟؟؟؟مگه داریم ما .....
آخرین اخبار