نظام انقلاب از اقتدار و استحکام بالایی برخوردار است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه به شدت احتیاج به کار فرهنگی دارد و باید در این راه همه سعی و تلاش خود را به کار بگیریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛آیت‌الله مصطفی  نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه  ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تبریک عید انقلاب ابراز داشت: اسلام از سرمایه های عظیمی همچون قرآن و عترت برخوردار است و همین امر سبب شده که دنیا در مقابل انقلاب خاضع باشند.

وی نظام انقلاب را از اقتدار و استحکام بالایی برخوردار دانست و افزود: زمان مشروطیت، قانون اساسی تلفیقی از قانون بلژیک، فرانسه و انگلستان بود اما امروز قانون اساسی متشکل از حضور مجتهدین و اسلام شناسانی همچون امام(ره)، شهید بهشتی و ... است.

آیت الله علما با بیان اینکه انقلاب از یک محتوای فوق العاده ای برخوردار است،  بیان کرد: در محتوای انقلاب و اسلام هیچ حرفی که منشاء غیر الهی داشته باشد، نداریم و شبهاتی که این روزها وجود دارد تازه نیست بلکه تکراری و کهنه هستند فقط به آن در فضای مجازی رنگ و لعاب جدید زده اند.

وی با اشاره به برگزاری همایش غدیر پژوهی، ابراز داشت: غدیر تمام اسلام است و در این خصوص در کتب روایی اهل سنت بیش از ۱۰۰ مسیر روایی آمده است و هیچ تردیدی در آن نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه  بیان کرد: امروز دشمنان اسلام بر روی مسائل دینی ما به خصوص غدیر حساب باز کرده اند و اسرائیل بارها اذعان داشته تا مسلمانان مهدویت و عاشورا را دارند نمی توان در آن رخنه کرد.

وی با بیان اینکه امروز مسئله اربعین و عشق مردم در برپایی آن تحیر جهانیان را برانگیخته است، گفت: ما از نظر سرمایه غنای مطلق داریم چرا که مرتبط با کلام الله هستیم و چنین ثروتی در هیچ کجای دنیا یافت نمی شود.

آیت الله علما افزود: امام(ره) برای دست یافتن به انقلاب سرمایه انسانی زیادی نداشت بلکه با تکیه به مکتب الهی و ائمه اطهار(ع) توانست موفقیت را کسب کند.

 

انتهای پیام/ز

 

استان کرمانشاه به شدت احتیاج به کار فرهنگی دارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.