ایجاد نوآوری‌ها زمینه ساز توسعه پایدار گاز

معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت گفت: ایجاد نوآوری‌های جدید پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد زمینه ساز توسعه پایدار گاز در منطقه شمال شرق کشور شده است.

ایجاد نوآوری‌ها زمینه ساز توسعه پایدار گاز به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد    مهندس حبیب ا... بیطرف معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت در حاشیه مراسم افتتاح طرح جامع بازیابی گاز‌های ارسالی به مشعل پالایشگاه هاشمی نژاد گفت: با توجه به وجود مخازن گازی در منطقه عملیاتی خانگیران و تاسیسات ذخیره سازی شوریجه و همکاری شرکت‌های نفت و گاز مستقر در منطقه ، ظرفیت بسیار با ارزشی در منطقه شمال شرق کشور ایجاد شده است.وی افزود: پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد با تولید روزانه ۵۰ میلیون متر مکعب گاز در روز و متناسب با نوسانات مصرف تامین گاز مصارف خانگی و صنعتی را بر عهده دارد.

بیطرف گفت : پالایشگاه هاشمی نژاد با ایجاد نوآوری‌های جدید همچون طرح جامع بازیابی گاز‌های ارسالی به مشعل باعث توسعه پایداری گاز طبیعی در شمال شرق کشور شده است.

معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت گفت: معاونت پژوهش و فناوری به منظور ساماندهی، سازماندهی و استقرار نظام پژوهش، فناوری و نوآوری در صنعت نفت نقش سیاستگذاری، تعیین اهداف، راهبرد‌ها و تصویب طرح‌های کلان و موضوعی وزارت، محقق ساختن اهداف و نیز اجرایی نمودن نظام پژوهش و فناوری در سطح شرکت‌های اصلی را بر عهده دارد.

انتهای پیام // م. ه

 
 

 

ایجاد نوآوری‌های جدید پالایشگاه هاشمی نژاد زمینه ساز توسعه پایدار گاز است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.