تفکر نسل چهارم انقلاب بر چرایی این انقلاب

نماینده، ولی فقیه در لرستان با اشاره به معیار‌های انقلاب اسلامی و اهداف امام راحل برای شکل گیری این انقلاب گفت: مهم‌ترین معیار انقلاب استقلال، استکبارستیزی و برقراری عدالت بود و جوانان امروز باید بر چرایی انقلاب تفکر کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده، ولی فقیه در لرستان، گفت: این ایام فرصتی مناسب به منظور بیان دستاورد‌های انقلاب و تبیین گفتمان انقلاب بین نسل جوان است.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با اشاره به نقش مردم در شکل گیری انقلاب عنوان کرد: مهم‌ترین هدف مردم خارج شدن اسلام از مظلومیت و پیاده شدن احکام دین مبین اسلام بود.

وی ادامه داد: در دهه فجر باید نسل جوان را با اهداف امام راحل و مردم از شکل گیری انقلاب و اهداف و آرمان‌های امام راحل آشنا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بر ضرورت توجه به معیار‌های انقلاب خاطرنشان کرد: مهم‌ترین معیار انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار، ولایت فقیه، استقرار استقلال، مسأله حق و عدالت و مقابله و ایستادگی در برابر ظلم و فساد بود.

وی با تأکید بر ضرورت ادامه دادن راه امام، اهداف انقلاب و توجه به آرمان‌های شهدا گفت: نسل چهارم انقلاب باید با بصیرت و آگاهی نسبت به راه امام راحل توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با تأکید بر حفظ دستاورد‌های انقلاب خاطرنشان کرد: نسل جوان جامعه امروز باید با بصیرت، هوشیاری و دقت بر چرایی انقلاب تفکر نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به توطئه دشمن برای دور کردن جوانان از انقلاب گفت: راه مقاله با این دسیسه دشمن بصیرت، تفکر و آگاهی نسبت به انقلاب و آرمان‌های آن هست.

انتهای پیام/م

نسل چهارم انقلاب بر چرایی این انقلاب تفکر کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.