آیین افتتاحيه سی و ششمين جشنواره فيلم فجر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت : آیین اکران همزمان سی و ششمين جشنواره فيلم فجر در سالن گلشن بجنورد آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد، حسین فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت : این جشنواره با اکران فیلم "امپراطورجهنم" که یکی از 16 فیلم فاخر این دوره از جشنواره در خراسان آیین افتتاحيه سی و ششمين جشنواره فيلم فجرشمالی است، آغاز به کار کرد.

فرخنده با اشاره به اینکه دلیل توجه به توسعه سالن های سینمایی در کشور، رشد کمی و کیفی فیلم های تولید شده و استقبال عمومی است، افزود: با همین رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی نیز بیشتر مجتمع های هنری خود را به اکران فیلم تجهیز کرد.

وی گفت: البته تا پایان سال با تجهیز مجتمع های فرهنگی و هنری راز و جرگلان و فاروج، همه مردم استان از اکران فیلم های سینمایی همزمان با تهران بهره مند می شوند.

فرخنده با اشاره به استقبال بخش خصوصی در ورود به ساخت سینما در بجنورد، افزود: سال گذشته یک سینما توسط بخش خصوصی افتتاح شد و در حال رایزنی برای احداث چند سینمای دیگر در مجتمع های تجاری مرکز استان هستیم.

اکران 16 فیلم فاخر سینمایی کشور شامل پنج فیلم حوزه کودک و نوجوان و 11فیلم با موضوعات دفاع مقدس، مبارزه با داعش، اجتماعی و ... از فردا آغاز می شود و تا 22 بهمن در سینما گلشن بجنورد ادامه دارد.

این سومین دوره اکران همزمان فیلم های جشنواره فجر در خراسان شمالی است.

انتهای پیام/ط

اکران فیلم های جشنواره فجر در سینما گلشن بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.