شریفی: خطای بیرانوند ۱۰۰ درصد پنالتی بود

مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: همه مردم دیدند که در نیمه دوم پنالتی واضحی رخ داد، اما داور آن را نگرفت.

شریفی: خطای بیرانوند 100 درصد پنالتی بودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی شریفی، بازیکن تیم فوتبال سپاهان، درباره شکست ۲ بر صفر این تیم مقابل پرسپولیس بیان کرد: در نیم فصل دوم دست به دست هم داده ایم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و در این مسابقه، هم تیم ما و پرسپولیس موقعیت‌هایی داشتند، اما بازی به سود پرسپولیس پایان یافت و ما ۲ بر صفر شکست خوردیم.

او افزود: همه هواداران و مردم دیدند که در نیمه دوم و زمانیکه پرسپولیس یک بر صفر پیش بود، پنالتی واضحی رخ داد، اما داور، پنالتی ۱۰۰ درصد روی ساسان انصاری را نگرفت و سبب شد بازی ۲ بر صفر شود. اگر داور مسابقه آن صحنه را پنالتی می‌گرفت، بازی یک - یک می‌شد و شرایط فرق می‌کرد.

انصاری ادمه داد: در ۲ قدمی انصاری قرار داشتم و مطمن باشید آن صحنه پنالتی بود و شکی هم در آن نیست. زمانی که در حال اعتراض بودیم، پرسپولیس خیلی زود ضد حمله زد و نزدیک بود گل دوم را دریافت کنیم که این اتفاق رخ نداد. فوتبال، در لحظه‌ رخ می‌دهد و اگر بازی یک -  یک می‌شد، شرایط تغییر می‌کرد.

مهاجم سپاهان در خصوص وضعیت این تیم اظهار کرد: خیلی خوب بازی می‌کنیم و بازیکنان نظم خوبی را پیدا کردند و یکی از بازی‌های خوب ما بود، اما متاسفانه شکست خوردیم. اگر داور آن صحنه را پنالتی می‌گرفت، قطعا شرایط تغییر می‌کرد و بازی زیبا‌تر می‌شد.

او در پایان در مورد اینکه آیا سپاهان در لیگ می‌ماند یا خیر، خاطرنشان کرد: قطعا در لیگ می‌مانیم و به هیچ عنوان به سقوط فکر نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات شریفی درباره بازی با پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۹:۱۴ ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
شانس آوردیدوگرنه شش تایی میشدید
آخرین اخبار