کریمی: آبروی از دست رفته سپاهان را برمی گردانیم

بازیکن تیم سپاهان گفت: درهفته‌های آینده آبروی از دست رفته سپاهان را برمی گردانیم.

کریمی: آبروی از دست رفته سپاهان را برمی گردانیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علی کریمی بازیکن تیم سپاهان درباره صحنه مشکوک در بازی سپاهان و پرسپولیس گفت: این صحنه حساس بازی بسیارمشکوک بود. درباره آن قضاوت نمی کنم اما شاید با گرفتن پنالتی نتیجه تغییرمی کرد.

کریمی افزود: در مجموع بازی سختی بود و ما شرایط خوبی نداشتیم. ابراهیم زاده چند روزی است به تیم اضافه شده است. چند مصدوم و محروم داشتیم. امیدواریم درهفته های آینده آبروی از دست رفته سپاهان را برگردانیم. چون جایگاه سپاهان این جا نیست. جبران می کنیم.

بازیکن تیم سپاهان درباره ناکامی این تیم اضافه کرد: نمی توانم جواب این سوال را بدهم اما فکرمی کنم بیشترین نقش درکسب نتایج ضعیف را بازیکنان داشته اند. قبول می کنیم که ضعف از ماست.

او درباره حضور ابراهیم زاده به عنوان مربی خاطرنشان کرد: ابراهیم زاده با سابقه درخشان در تیم های دیگر، شناخت از بازیکنان و فوتبال ایران و آشنایی با جغرافیای اصفهان صد در صد می تواند به ما کمک کند. امروز هم نتیجه حضور او را دیدیم. چون او تیم بحران زده ای را تحویل گرفته است. امیدوارم درآینده نتایج بهتری کسب کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات انصاری درباره بازی با پرسپولیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار