تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه

امام جمعه موقت بدره گفت: با توجه به همزمانی دهه فجر با ایام فاطمیه (س)، بهترین فرصت برای بیان معارف و سیره فاطمی و اندیشه‌های معنوی و سیاسی حضرت امام خمینی (ره) است.

 تقارن دهه فجر با ایام فاطمیهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام; حجت الاسلام عبدی امام جمعه موقت بدره با تبریک دهه مبارک فجر و سالروز ورود امام به میهن این ایام را فرصتی تاریخی برای رهایی ملت از حصار استبداد دانست وگفت: عزت استقلال و امنیت از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است وی همچنین همزمانی دهه فحر با ایام فاطمیه را فرصت مناسبی برای بیان معارف و سیره فاطمی دانست.

 حجت الاسلام عبدی در ادامه به دسیسه جدید آمریکا برای انتقال نیروهای تروریستی داعش به افغانستان و کشتار مردم بی دفاع افغانستان و کشتار مردم بی دفاع این کشور اشاره کرد و گفت: همانگونه که رهبر معظم فرمودند هدف آمریکا موجه جلوه دادن حضور خود درمنطقه و ایجاد امنیت رژیم صهیونستی است که به فضل الهی این بارهم باشکست مواجه خواهدشد.

امام جمعه موقت بدره در ادامه مهاجرت بی رویه مردم و بویژه جوانان شهرستان بدره  به علت بیکاری رانگران کننده دانست و از مسئولین خواست با ایجاد کارگاه های تولیدی و جذب و استخدام جوانان متعهد تحصیلکرده در ادارات زمینه رونق وتوسعه شهرستان رافراهم کنند.

درحاشیه نمازجمعه بدره نمازگزاران با امضاء کردن طوماری خطاب به حجت الاسلام علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ازتاخیر 7 ماهه معرفی امام جمعه شهرستان انتقادکرده و تسریع درمعرفی امام جمعه این شهرستان بعنوان دارالمومنین استان ایلام را خواستار شدند.

انتهای پیام/ع

تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه فرصتی مناسب برای بیان سیره فاطمی

برچسب ها: نماز جمعه ، دهه فجر ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.