گرشاسبی:

انصاری و محرمی علاقمند به ماندن در پرسپولیس هستند

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: محمد انصاری و صادق محرمی دوست دارند که در تیم ما بمانند و قصد جدایی از تیم ما را ندارند.

گرشاسبی: انصاری و محرمی علاقمند به ماندن در پرسپولیس هستندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید رضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره حضور نماینده باشگاه دیناموزاگرب برای تماشای بازی انصاری و محرمی در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: در حال حاضر خبری درباره جذب این ۲ بازیکن از سوی این باشگاه مطرح نشده است. بازیکنان علاقمند هستند که بازی خود را در پرسپولیس ادامه بدهند.

او ادامه داد: برخی از افراد غیر حرفه‌ای عمل می‌کنند و اگر کارشان را ادامه بدهند اسامی آن‌ها را معرفی می‌کنیم. بازیکنان ما از لحاظ روحی و روانی مشکل پیدا نمی‌کنند، اما برخی از افراد با وجود اینکه می‌دانند پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات محروم است با این وجود شیطنت می‌کنند و قصد دارند بازیکنان ما را به تیم‌های دیگر انتقال بدهند.

گرشاسبی درباره پیروزی تیمش برابر سپاهان بیان کرد: خوشحال هستم که یک برد دیگر بدست آوردیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا با روحیه بالا در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم. همچنین به کادر فنی، بازیکنان و به ویژه هواداران خسته نباشید می‌گویم. حدود ۵۰ هزار هوادار روی صندلی‌های یخ زده آزادی تیم خود را تشویق کردند و صاحب اصلی باشگاه همین هواداران هستند. از مسئولان ورزشگاه آزادی هم که این ورزشگاه را برای بازی امروز آماده کردند تشکر و قدرانی می‌کنم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان درباره اینکه مسقط عمان به عنوان محل بازی‌های نمایندگان ایران برابر عربستانی‌ها انتخاب شد، خاطر نشان کرد: من این خبر را نشنیدم و منتظر تصمیم فدراسیون فوتبال درباره این موضوع هستیم.

انتهای پیام/

واکنش گرشاسبی به پیشنهاد باشگاه دیناموزاگرب به ۲ بازیکن پرسپولیس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار