سیاست های امریکا در برابر ایران شکست خورده است

امام جمعه سیروان گفت: مردم فهمیم ایران اسلامی با حضور گسترده خود در تمام صحنه ها ثابت کرده اند که به عنوان سربازان ولایت با پشتیبانی از ولایت معظم فقیه پاسدار آرمان ها و اهداف انقلاب هستند.

 سیاست های امریکا در برابر ایران شکست خورده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام; موسوی امام جمعه شهرستان سیروان در خطبه های نماز جمعه شهرستان سیروان ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد:انقلاب اسلامی با هدف نهادینه کردن اهداف و ارزش های والای اسلامی به رهبری بنیان گزار رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه و جان فشانی مردم ایران اسلامی صورت گرفت و از اهداف بزرگ این انقلاب مبارزه با بی عدالتی و ظلم و ستم می باشد.

وی گفت: امروز این اهداف اسلامی توسط حضرت ایت الله امام خامنه ای حفظه الله و با پشتیبانی مردم در حال پیگیری می باشد و مردم با حضور گسترده خود در تمام صحنه ها ثابت کرده اند که به عنوان سربازان ولایت با پشتیبانی از ولایت معظم فقیه پاسدار آرمان ها و اهداف انقلاب هستند.

 امام جمعه سیروان بیان کرد: امروز امنیت و ثبات جمهوری اسلامی ایران خاری در چشم دشمنان این ملت به ویژه امریکا شده است و به همین خاطر دشمنان انقلاب اسلامی بعد از شکست در سوریه و عراق بدنبال انتقال تروریست های داعش به افغانستان هستند تا از این طریق حضور شیطانی خود را در منطقه حفظ نموده و با ایجاد نا امنی و هرج و مرج در منطقه بتوانند به تهدیدهای خود علیه جمهوری اسلامی ایران ادامه دهند.

موسوی  در پایان گفت:جمهوری اسلامی ایران به رهبری ولی معظم فقیه حضرت امام خامنه ای و تبعیت مردم ولایتمدار از ولایت معظم فقیه به مسیر خود ادامه داده و ان شاء الله این انقلاب مقدس به انقلاب حضرت حجت ابن الحسن علیهما السلام متصل خواهد شد.

 

انتهای پیام/ع

خطبه های نماز جمعه شهرستان سیروان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.