امام جمعه سمنان:

شرط پیشرفت انقلاب ، انقلابی عمل‌ کردن است

امام جمعه سمنان گفت : شروط پیشرفت انقلاب ، انقلابی‌ ماندن و انقلابی عمل‌ کردن است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه هفته دوم بهمن ماه 96 در سمنان با گرامیداشت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت : یکی از شروط پیشرفت انقلاب، انقلابی‌ ماندن و انقلابی عمل‌ کردن است و یکی از ویژگی‌های امام راحل سخنرانی انقلابی و عمل انقلابی ایشان بود.

وی افزود : چهل‌سالگی تازه آغاز راه این نظام اسلامی است و تاریخ انقلاب نشان داده هر کجا انقلابی عمل کردیم پیروز شدیم و هر کجا به دنبال سازش رفتیم باختیم.

امام جمعه سمنان گفت : مردم ما پای انقلاب و آرمان‌های آن به‌خصوص ولایت‌فقیه ایستاده‌اند و پایشان را بر روی خون صدها شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نخواهند گذاشت .

آیت‌الله شاهچراغی با بیان اینکه هیچ‌وقت جهان اسلام از مکر دشمن به‌ویژه استکبار جهانی در امان نیست افزود : آمریکا به دنبال جای پایی در منطقه و خاورمیانه می‌گردد تا امنیت اسرائیل را تضمین کند.

وی تهدید دیگر دشمنان را فضای مجازی و جنگ نرم فرهنگی دانست و تصریح کرد : هیچ‌یک از روحانیان مخالف فعالیت فضای مجازی نیستند و به دنبال سلامت آن هستند.

امام جمعه سمنان ایستادگی مردم پشت سر رهبری و دفاع از خون شهیدان را مهم‌ترین عامل شکست‌های دشمن در پیگیری اهداف شوم آنان بیان کرد.

انتهای پیام / ه

جزئیات خطبه های نماز جمعه هفته دوم بهمن ماه 96 سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.