گام‌های محکم انقلاب اسلامی ایران

خطیب جمعه زنجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان گفت:: انقلاب اسلامی ایران پیروزی حق بر باطل بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته زنجان با اشاره به فرا رسیدن سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی برکات انقلاب اسلامی ایران و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب بازگو شود تا آن‌ها نیز بدانند ایران اسلامی ازکجا به قدرت بزرگ منطقه تبدیل شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی درادامه به حصور همیشه درصحنه ملت ایران در بزنگاه‌ها اشاره کرد وافزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باشکوه تراز سال‌های گذشته برگزار خواهد شد چرا که ۴۰ سالگی انقلاب نشانه بلوغ آن است.

 

وی همچنین فرا رسیدن ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه را تسلیت گفت.

 

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی صدیقه زهرا (س) گفت : این بانوی بزرگوار الگوی برتر برای عصر‌ها و نسل‌ها است.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به ۱۴ بهمن روز ملی فناوری فضایی گفت:: دراین روز بزرگ ایران با پرتاب موفقیت آمیز ماهواره امید به جمع کشور‌های دارای توانایی پر تاب ماهواره پیوست.

 

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه پیشرفت‌های فناوری و فضایی در توسعه همه جانبه کشور نقش کلیدی دارد افزود: پیشرفت‌های فضایی نشان از اقتدار علمی کشور است.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی بااشاره به ۱۹ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ گفت:: دراین روز نیروی همافران با رهبر معظم انقلاب بیعت کردند تا در آن شرایط اختناق، حرکت انقلاب با سرعت بیشتری حرکت کند.

خطیب جمعه زنجان درپایان از مردم خواست در این روز‌های سرد در مصرف گاز صرفه جویی کنند و درست مصرف کردن را در پیش بگیرند.

 

انتهای پیام/ع

 

امام جمعه زنجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان گفت : حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی برتر برای عصر‌ها و نسل‌ها است.

برچسب ها: نماز جمعه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.