وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی:

کوتاهی مسئولان را نباید به پای انقلاب اسلامی نوشت+تصاویر

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه کوتاهی های مسئولان ربطی به انقلاب اسلامی ندارد گفت: مسئولین نباید کوتاهی کرده و وارد مسائل حاشیه ای شوند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی،در ویژه برنامه ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در ارومیه  با تاکید بر اینکه ۱۲ بهمن روز قداست اسلام است، افزود: امام راحل زمانی که در نوفل لوشاتو بودند فرمودند خیلی ها وقتی دیدند قصد عزیمت به ایران را دارم اصرار می کردند نیاییم و من از اصرار آنها فهمیدم اگر بیاییم انقلاب پیروز می شود.

حسینی با تاکید بر اینکه کوتاهی های مسئولان ربطی به انقلاب اسلامی ندارد، اضافه کرد: اگر ما مسئولین و مردم کوتاهی می کنیم ربطی به انقلاب ندارد مسئولین نباید کوتاهی کرده و دچار مسائل حاشیه ای شوند.

وزیرسابق فرهنگ و ارشاد اسلامی اذعان داشت: اگر در صنایع دفاعی، موشک های بالستیک، نانو فناوری و دیگر صنایع به پیشرفت های چشمگیر دست یافتیم به دلیل عمل به دستورات ولی فقیه است.

حسینی با اشاره به موثربودن اقتصاد مقاومتی در حل مشکلات اقتصادی کشور بیان داشت: مردم باید همواره در صحنه بوده و مسئولان و عملکرد آنان را رصد کنند، اگر به اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری عمل می شد قطعا اینهمه مشکل اقتصادی در کشور نداشتیم.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تاثیر حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امید است در ۲۲ بهمن امسال حضور باشکوهتری از مردم شاهد باشیم چرا که با وجود اغتشاشات در برخی از شهرهای کشور که منشا خارجی داشت، دشمن در صدد تاثیر هزینه های خود در اغتشاشات و بهره برداری های سیاسی از آن است.

وی با تاکید بر ضرورت یکپارچگی و انسجام و وحدت بیش از پیش بر کاهش هزینه ها و حفظ همدلی اذعان داشت: این حفظ وحدت ها موجب افزایش اقتدار نظام اسلامی می شود.

 

کوتاهی مسئولان را نباید به پای انقلاب اسلامی نوشت

کوتاهی مسئولان را نباید به پای انقلاب اسلامی نوشت

کوتاهی مسئولان را نباید به پای انقلاب اسلامی نوشت

 

انتهای پیام /

صحبت های وزیر سابق فرهنگ و ارشاد در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.