استاندار قزوین : مساله اصلی در جامعه حفظ وحدت ملی است

استاندار قزوین گفت: مساله اصلی در جامعه حفظ وحدت ملی است و برای تحقق آن باید تعامل و ارتباط خود را با مردم بیشتر کرد.

مساله اصلی در جامعه حفظ وحدت ملی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛  عبدالمحمد زاهدی استاندار در دیدار با زندانیان سیاسی و مبارز قبل از انقلاب اسلامی استان افزود: اختلاف سلیقه و نظر در جامعه امری طبیعی است که باید به رسمیت شناخته شود، اما نکته مهم حرکت حول محور منافع ملی و مصالح نظام است.

زاهدی افزود: سلیقه‌ای عمل کردن از آفات نظام مدیریت است در حالیکه باید بر طبق برنامه پیش رفت و وعده‌ها را با واقعیت‌های جامعه متناسب کرد.

وی اضافه کرد: استان قزوین متعلق به همه جریانات سیاسی اعم از چپ و راست یا اصولگرا و اصلاح طلب است و بنده هم استاندار همه مردم استان هستم.

استاندار گفت: جهت گیری و هدف اصلی من در استان، ایجاد آرامش سیاسی است تا بتوانیم اولویت‌ها و برنامه‌ها را پیگیری و محقق کنیم.

زاهدی در ادامه گفت: زندانیان سیاسی قبل از انقلاب اسلامی از پیشکسوتان و پیشقراولان انقلاب اسلامی هستند که نقطه اوج مشقت‌های مردم در دوران مبارزه را متحمل شدند

وی افزود:درخواست دیدار زندانیان سیاسی قبل از انقلاب اسلامی استان قزوین با مقام معظم رهبری را پیگیری خواهم کرد.

استاندار در ادامه با اشاره به صنعت استان گفت: هنوز موضوع نوسازی صنعتی در سطح کشور و استان جدی گرفته نشده است و کالای داخلی توان رقابت با همتای خارجی خود را ندارد.

زاهدی، موضوع آب را مهمترین مشکل استان بیان کرد و گفت: برای این مهم باید اجرای طرح آبیاری قطره‌ای وتغییر الگوی کشت جدی گرفته شود.

استاندار همچنین به پیشرفت ۸۳ درصدی سد نهب اشاره کرد و گفت: باید در روش‌های مدیریت بازنگری کرد و با استفاده از توان مردم، از دولتی شدن همه برنامه‌ها و فعالیت‌ها کاست.

انتهای پیام/

دیدار زندانیان سیاسی و مبارز قبل از انقلاب اسلامی با استاندار قزوین

برچسب ها: استانداری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.