مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم:

کیسه های پارچه ای در فروشگاه های قم جایگزین پلاستیک می شود

مظفری گفت:طرح جایگزینی کیسه های پارچه ای به جای پلاستیک به زودی در فروشگاه های قم اجرا خواهد شد.

کیسه های پارچه ای در فروشگاه های قم جایگزین پلاستیک می شودبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛مظفری،مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت :در راستای فرهنگ سازی و حفظ محیط زیست ، طرح جایگزینی کیسه های پارچه ای به جای پلاستیکی به زودی در فروشگاه های قم اجرا خواهد شد.


وی افزود:در راستای فرهنگ سازی و حفظ محیط زیست ، طرح جایگزینی کیسه های پارچه ای به جای پلاستیکی به زودی در فروشگاه های تحت نظارت این سازمان اجرا خواهد شد.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم با اشاره به مضر بودن کیسه‎های پلاستیکی، اظهار داشت: با هماهنگی های بعمل آمده با عاملین ۱۷ فروشگاه همشهری تحت نظارت سازمان، به زودی کیسه های پارچه ای و کاغذی قابل بازیافت به جای کیسه پلاستیکی در سطح این فروشگاه‌ها توزیع می شود.


مظفری مهم ترین مزایای این کیسه ها را قابلیت بازیافت و کمک به پاکیزگی محیط زیست عنوان نمود و بیان کرد: اجرای این طرح مهم ترین زمینه برای مشارکت شهروندان به منظور کاهش تولید و مصرف کیسه‌های پلاستیکی محسوب می شود.


وی با مطلوب دانستن اجرای این طرح، افزود: از شهروندان درخواست داریم با مشارکت در این طرح در جهت حفظ محیط زیست تلاش نموده تا در آینده شاهد محیط سالم و عاری از هر گونه آلودگی داشته باشیم.

انتهای پیام/ش

فرهنگ سازی برای حفاظت از محیط زیست در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار