توسعه گردشگری در سه روستای شهرستان گرمی

بخشدار مرکزی گرمی ازتوسعه گردشگری در سه روستای شهرستان گرمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،حسن ندائی، بخشدار مرکزی گرمی گفت : در این بخش سه روستای تولیر، قوزلو و داش‌دیبی به عنوان روستاهای نمونه و هدف گردشگری انتخاب شده‌اند که با تزریق اعتبارات ملی مخصوص توسعه این روستاها حرکت‌های خوبی برای توسعه آن‌ها برنامه‌ریزی شده و علاوه بر آن ها در روستاهای تنگ و گیلارلو نیز در صورت تخصیص اعتبار فضا برای توسعه گردشگری وجود دارد.

وی اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان گرمی لازم است صنعت گردشگری در روستاها و نقاط گردشگر پذیر این شهرستان احیا شود.

بخشدار مرکزی گرمی از ایجاد مسیر پیاده‌روی از روستای داش‌دیبی تا منطقه گردشگری رمضانلو خبر داد و افزود: داش‌دیبی و رمضانلو هر دو با فاصله کم از مناطق مهم گردشگری شهرستان هستند که در نظر داریم با ایجاد مسیر پیاده‌روی مابین آن‌ها زمینه رونق گردشگری آن‌ها را فراهم کنیم.

ندائی با بیان اینکه زیرساخت‌های گردشگری در روستای داش‌دیبی فراهم شده است، ادامه داد: با دستور فرمانداری و با همکاری بنیاد مسکن و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین از محل اعتبارات دهیاری گام‌های خوبی برای حل مشکلات این منطقه انجام شده است.

وی به خدمات اجرا شده در حوزه راهسازی بخش مرکزی اشاره کرد و گفت: راه بسیاری از روستاهای بخش مرکزی گرمی شن‌ریزی، زیرسازی و تعدادی نیز آسفالت‌ریزی شده و عموما در بخش راه‌های مواصلاتی این بخش مشکل خاصی وجود ندارد.

بخشدار مرکزی گرمی در رابطه با سالن‌های ورزشی دیزج  و انی اضافه کرد: این سالن‌ها با پشرفت فیزیکی مناسب به علت نبود اعتبار به حال خود رها شده است اما با نشست‌هایی که با مدیرکل ورزش و جوانان و همچنین توجه نماینده محترم شهرستان، تلاش برای تکمیل سریع پروژه داریم.

انتهای پیام/ح

ایجاد مسیر پیاده‌روی از روستای داش‌دیبی تا منطقه گردشگری رمضانلو در گرمی

برچسب ها: بخشدار ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.