مشاوره فرمانده سپاه پاسداران:

دشمن از طریق فشار اقتصادی دنبال ترویج فساد اخلاقی است

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هشدار نسبت به اقدامات انفعالی دشمنان، تاکید کرد: دشمن از طریق فشار اقتصادی دنبال ترویج فساد اخلاقی در جامعه است.

دشمن از طریق فشار اقتصادی دنبال ترویج فساد اخلاقی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار حسین دقیقی مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای روستای بابان از توابع بخش مرکزی شهرستان کبودرآهنگ افزود: هدف دشمن از پیش گرفتن این ترفند، تحت تاثیر قرار دادن فرهنگ ملت ایران است و باید در برابر دسیسه های دشمنان نظام اسلامی هشیار بود.

وی با بیان اینکه اقتصاد ایران یک اقتصاد دولتی است و این نوع اقتصاد مشکلاتی در جامعه تولید می کند، تنها راه خلاصی از این شرایط اتکا به توان داخلی کشور و اعتماد به جوانان به عنوان آینده سازان کشور است.

وی همچنین درباره قدرت نظامی ایران اظهارکرد: دشمنان در تحلیل های خود برای جنگ با ایران دچار سردرگمی شدند چراکه تخمین گستردگی و تلفات ناشی از آغاز جنگ و توان نیروهای نظامی ایران برای آن ها مبهم و غیرقابل پیش بینی است.

سردار دقیقی اضافه کرد: به مدد رشادت های شهدا و فرزندان دلیر این مرز و بوم، گزینه نظامی دشمنان ایران نه روی میز و و نه زیر میز قرار دارد؛ چراکه دشمنان به این باور رسیده اند که در صورت انجام هر حرکت نظامی از جانب آن ها، هر خانه ایرانی پایگاهی برای مبارزه با دشمن می شود.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران تنها راه مقابله با دشمنان نظام اسلامی را وفاق، همدلی، اتحاد و وحدت داخلی عنوان و اضافه کرد: با وجود اینکه هیچگاه دشمن خارجی توان ضربه زدن به این ملت را نداشته است، ولی باید مراقب دسیسه های دشمن و فریب خوردگان داخلی بود.

وی تاکید کرد: همه باید حول محور ولایت باشند چرا که مفهوم واقعی وحدت در محوریت ولایت فقیه است و اتحاد و همدلی باعث شکست دشمن می شود.

انتهای پیام/ص.ف

دشمن فرهنگ ملت را نشانه گرفته است

برچسب ها: سپاه ، فتنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.