خودکفایی ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد در آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد با رسیدن به مرحله خودکفایی از چرخه حمایتی خارج شدند.

عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی در گفتگو با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ گفت: 2 هزار و 500 خانوار تحت پوشش کمیته امداد در طول یکسال گذشته با دریافت تسهیلات به مرحله خود کفایی و استقلال اقتصادی رسیده و از چرخه حمایتی خارج شدند که همزمان با ایام الله دهه فجر برای مددجویان خودکفا شده مراسم تجلیل برگزار می شود.

عزیز سهندی افزود: برای اجرای طرهای خودکفایی 300 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه 50 درصد طرح ها شامل یک هزار و 250 طرح در زمینه دامداری و کشاورزی می باشد، افزود: ما بقی طرح ها در زمینه های خدماتی، قالی بافی و صنفی و صنعتی هستند و در تمامی شهرستانهای استان اجرا می شوند که  شهرستان میاندوآب با 297 طرح پیشرو در اجرای طرح های خودکفایی می باشد.

 اجرای نزدیک به 11 هزار برنامه مختلف توسط کمیته همیاری و تشکلهای مردی دهه فجر آذربایجان غربی

رئیس کمیته همیاری و تشکلهای مردمی دهه فجر آذربایجان غربی از اجرای 10 هزار و 822 برنامه فرهنگی، ورزشی و عمرانی در دهه فجر امسال خبر داد و افزود : اجرای 849 طرح عمرانی با 248 میلیارد ریال اعتبار،250 برنامه مسابقات ورزشی و کوهپیمایی با یکصد میلیون ریال، نواختن زنگ انقلاب، دیدار با خانواده شهدا و غبار روبی مزار شهدا را از مهمترین برنامه های اعضاء کمیته برشمرد.

عزیز سهندی توزیع 510 سبد غذایی با 765 میلیون ریال اعتبار برای نیازمندان، برگزاری مسابقات و اردهای زیارتی ،تفریحی و گردشی،ارائه تسهیلات وام کارگشایی و اشتغال روستایی، جهازیه ، طرح مفتاح الجته ، برپایی نمایشگاه توانمدی های مددجویان بهزیستی و کمیته امداد،عکس و پوستر و توزیع بسته های فرهنگی را از دیگر برنامه های کمیته همیاری و تشکلهای مردمی دهه فجر آذربایجان غربی ذکر کرد که همزمان با ایام الله دهه فجر در سطح استان اجرا می شوند.

انتهای پیام/ح

هزینه 300 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های خودکفایی توسط کمیته امداد آذربایجان غربی

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.