وصیت‌نامه شهدا نشان دهنده راه شهداست

یکی از رزمندگان دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا چراغ راه هستند و با آنها می‌توان راه را پیدا کرد، گفت: وصیت‌نامه شهدا نشان دهنده راه شهداست.

وصیت‌نامه شهدا نشان دهنده راه شهداستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  جمشید احمدی،یکی از رزمندگان دفاع مقدس در یادواره شهدای روستای حسین‌آباد عاشوری و گرامیداشت شهدای مدافع حرم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا چراغ راه هستند و با آنها می‌توان راه را پیدا کرد.

وی با بیان اینکه شهدا با گذشتن از جان خود ثابت کردند که باید در راه اسلام همیشه جان نثاری کرد، ادامه داد: شهدا در شرایط سخت تکلیف را برعهده گرفتند و به آن عمل کردند و وظیفه امروز ما زنده نگه داشتن یاد شهدا است.

این رزمنده دفاع مقدس گفت: اگر به وصیت‌نامه شهدا نگاه کنیم متوجه می شویم که شهدا همواره ما را به پشتیبانی از ولایت سفارش کرده‌اند تا آسیبی به مملکت نرسد.

وی تصریح کرد: دشمنان باورها و اعتقادات ما را نشانه گرفتند و ما با هوشیاری و بصیرت می‌توانیم اهداف دشمنان را نقش بر آب کنیم.

احمدی با اشاره به اینکه حضرت امام(ره) فرمودند چه بکشیم، چه کشته شویم ما به تکلیف خود عمل کردیم، گفت: کوته ‌فکری است که باور کنیم صدام خود شروع کننده جنگ بود چراکه صدام تنها اجرا کننده دستور دستگاه استکبار بود.

وی تأکید کرد: همان قدر که وسع داریم باید به تکلیف خود که ادامه راه شهداست عمل کنیم.

این رزمنده دفاع مقدس اظهار داشت: وصیت‌نامه شهدا نشان دهنده راه شهداست که بارها در آنها آمده است خواهرم حجابت را حفظ کن و پیشتیبان ولایت فقیه باشید.

وی با بیان اینکه دشمنان مردم را از آینده مایوس می‌کنند، ابراز داشت: دشمنان ولایت فقیه را نشان گرفته اند.

احمدی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه باید موانع پیشرفت انقلاب از سر راه برداشته شود، گفت: از خدا می‌خواهیم با ایستادگی بر عهد و پیمان خود از دنیا برویم.

انتهای پیام/خ

باید به وصیت شهدا نگاه کرد و عمل کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.