معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم:

خرید یک تن پرتقال و ذخیره سازی 300تن سیب در قم

غضنفری گفت: برای تامین میوه شب عید شهروندان قمی یک تن پرتقال خریداری و 300 تن سیب ذخیره سازی شد.

خرید یک تن پرتقال و ذخیره سازی 300تن سیب در قمبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛غضنفری،معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم از ذخیره سازی 300 تن سیب و انعقاد قرار داد خريد یک هزار تن پرتقال برای تامین میوه شب عید مردم خبر داد.

وی در نخستین جلسه خود و هفتمين جلسه تنظيم بازار گفت: قيمت مصوب اين اقلام پس از تاييد اعلام خواهد شد.

معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم افزود: در ارتباط با ساير مايحتاج ايام عيد نيز برای پيشگيری از افزايش قيمت ها مصوب شد از اين پس قيمت ها به صورت هفتگی به ستاد تنظيم بازار ارسال تا عوامل و علل افزايش غير متعارف کالا تحليل و بررسی شود .

غضنفری تاکيد کرد :همچنين در اين جلسه دستگاههای نظارتی موظف شدند در روزهای منتهی به عيد نوروز در عصه بازرسی و نظارت حضوری فعالتر و دقيق تر داشته باشند .

وی با اشاره به اينکه گزارش هايی وجود دارد که برخی خودسرانه به افزايش قيمت کالا مبادرت می کنند از اتحاديه ها و اصناف و تعزيرات خواست با جديت اين تخلفات را پيگيري و با متخلفان برخورد کنند .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم تامين امنيت غذايي را از تکاليف اين ستاد اعلام کرد و يادآور شد :کارگروه سلامت را نيز موظف کرديم که بر واحدهايی که در توليد زنجيره غذايی مردم فعاليت دارند نظارت کاملتری داشته باشند.

انتهای پیام/ش

تامین میوه شب عید در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.