واکنش خبرنگار گلپایگانی به برکناری فرماندار/از باشگاه خبرنگاران جوان برای پیگیری این موضوع سپاسگزارم

خبرنگار گلپایگانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان نظر خود را درباره‌ی برکناری فرماندار بیان کرد و توضیحاتی در خصوص این ماجرا داد.

واکنش خبرنگار گلپایگانی به برکناری فرمانداربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دو روز پیش فرماندار، بخشدار، شهرداران و همچنین اعضای شوراهای اسلامی شهرهای گلپایگان، گوگد و گلشهر از کارخانه بازیافت گلپایگان و خوانسار بازدید کردند. در این بازدید و در جلسه‌ای که در حاشیه‌ی این بازدید برگزار شد، حسین فراست فرماندار گلپایگان با رفتاری زشت و ناشایست با وحید اعظمی خبرنگار و مدیر مسئول هفته‌نامه نسل‌نو برخورد کرد که ویدئوی آن در فضای مجازی انعکاس گسترده‌ای داشت. یک روز پس از این ماجرا، محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان، پس از بررسی ماجرا، در اقدامی شایسته، فرماندار خاطی را از کار برکنار کرد.

وحید اعظمی خبرنگار و مدیرمسئول هفته نامه نسل نو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در این خصوص اظهار داشت: از استاندار اصفهان به خاطر اقدام سریع و حمایتش تشکر می‌کنم. همچنین از اصحاب رسانه که حمایت کردند، تشکر می‌کنم. من امیدوارم این حمایت‌ها ادامه پیدا کند و به همین جا ختم نشود و همه‌ی رسانه‌های استان اصفهان روز به روز شاهد افزایش و رشد پاسخگویی و نقدپذیری مسئولین باشیم و بار آخر باشد که شاهد چنین رفتارهایی بودیم.

وی در همین خصوص ادامه داد: استاندار در استان اختیارات لازم را دارد، از ایشان انتظار هست که پیگیر باشند و شرایط را طوری به وجود بیاورند که مسئولان با روی باز پاسخگوی انتقادات باشند؛ جواب نقد، تهدید به کتک زدن نیست، بلکه تشویق است، حتی اگر آن نقد را قبول هم ندارند می‌توانند سکوت کنند.

اعظمی درباره‌ی انتخاب فرماندار جدید اظهار داشت: شهر گلپایگان دارای مردم با فرهنگ و قدمت 7000 ساله است؛  بنده نه به عنوان خبرنگار بلکه به عنوان یک شهروند، از استاندار خواهش می‌کنم که کسی را که به عنوان فرماندار برای ساختن گلپایگان انتخاب خواهد کرد، فردی متعهد، مجرب، فهمیده، باسواد، قوی و از همه مهم‌تر فعال باشد و نه کسی که در آستانه‌ی بازنشستگی است و انگیزه و توان زیادی برای کار ندارد.

مدیر مسئول هفته‌نامه‌ی نسل‌نو در پاسخ به این سؤال که پس از این اتفاق، کسی برای عذرخواهی یا دلجویی سراغ شما را گرفته است یا نه، گفت: نه؛ کسی به من مراجعه نکرده است. نه در گلپایگان و نه در سطح استان کسی سراغ من نیامده است. نه از استانداری، نه از فرمانداری و نه از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کسی از من دلجویی نکرده است. اما مردم مرا غافلگیر کردند، آنها با پیام‌هایی که فرستادند و حمایت‌هایی که از من کردند، مرا دلداری دادند و باعث دلگرمی شدند. همچنین حمایت‌های همکاران عزیز، خبرنگاران، مدیران خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری در سراسر کشور و به خصوص در سطح استان موجب برطرف شدن ناراحتی من شد.

وی در این رابطه ادامه داد: به طور خاص از باشگاه خبرنگاران جوان تشکر می‌کنم که اولین رسانه‌ای بود که این ماجرا را بازتاب داد و تا آخر پیگیر آن بود.

وی در خصوص دلایلی که برای استاندار در مورد چرایی برخورد عنوان شده بود گفت: ضمن تشکر از آقای استاندار بابت پیگیری موضوع، باید عرض کنم که اطلاعات به طور ناقص به ایشان رسیده است. در ابتدای ورود فرماندار به کارخانه‌ی بازیافت این اتفاق افتاد و هنوز بازدید صورت نگرفته بود که فرماندار خسته شده باشد؛ بازدید از کارخانه بعد از این جلسه انجام شد.

 این خبرنگار همچنین در پاسخ به اظهارات حسین فراست فرماندار گلپایگان گفت: آقای فرماندار در مصاحبه گفته است که چون کلاه داشتم و لباس غیر رسمی تنم بود، گفتم عکاس، عکس نگیرد. لازم است من در این خصوص توضیح دهم که بنده پس از آن ماجرا ناراحت شده و محل را ترک کردم، اما در پایان برنامه‌ی بازدید، آقای فرماندار با همان ظاهر به همراه سایر مسئولین حاضر در محل عکس یادگاری می‌گیرند و این عکس توسط روابط عمومی شهرداری و برخی رسانه‌ها منتشر می‌شود.

وی در این خصوص ادامه داد: این رفتار نشان می‌دهد که او دنبال بهانه بود که در یک فرصت مناسب، من را تخریب و شخصیت مرا خرد کند تا دیگر در جلسات حاضر نشوم . چون اگر این ماجرا رسانه‌ای نمی‌شد، من دیگر نمی‌توانستم به کار خود ادامه دهم؛ پس به نظرم این کار خدا بود که نگذاشت حق مظلوم ضایع شود.

اعظمی در توضیح نیت فرماندار گفت: همانطور که در مصاحبه‌ی قبلی گفتم آقای فرماندار نقدپذیر نیست و به دلیل نقدی که به بخشی از عملکرد ایشان در هفته نامه نوشتم، ایشان دو روز پیش در شورای اداری نیمی از زمان اش را در توهین و تحقیر بنده گذراند و گفت :"کسی که فلان مطلب نقد را نوشته مریض است و مریضی‌اش عود کرده"؛ "روزنامه‌ای که رایگان به مردم می دهند زورنامه است نه روزنامه". در همان روز وقتی همسر من این جمله‌ی فرماندار را در جایی خواند، اشکش جاری شد و من به همین دلیل خیلی دلم گرفت و به خدا گفتم، خدایا خودت بزرگی. بعد از این ماجرای اخیر قدرت خدا را دیدم که چطور نگذاشت حق مظلوم پایمال شود.

مدیر مسئول هفته‌نامه‌ی نسل‌نو در خصوص رفتارهای مشابه گفت: من چند وقت پیش یک جایی گفته بودم جلسه‌ی شورای شهر باید مثل بسیاری از شهرهای دیگر کشور علنی باشد تا گزارش کار به مردم داده شود. رئیس شورای شهر در یکی از روستاهای گلپایگان در پاسخ به این پیشنهاد من با لحنی توهین‌آمیز گفته بود "تو چه کاره‌ای؟ تو عددی نیستی! تو رشد فکری و عقلی نداری! من فقط به مسئولین پاسخ می‌دهم!"

وی در این رابطه ادامه داد: قداست خبرنگاری و حرمت قلم مهم است. در گلپایگان این قداست نزد مسئولین شکسته شده بود. این روند تا حدی بود که بسیاری از مسئولین با الگوبرداری از هم، به هیچ وجه پاسخگوی مسئولیت خود نبودند. به همین دلیل است که می‌گویم که استانداری و دیگران در استان اصفهان باید از نقد و رسانه‌ها حمایت کنند.

بیشتر بخوانید:

توهین خشن و عجیب فرماندار گلپایگان به یک خبرنگار/ انقدر میزنمت و از اینجا میندازمت بیرون +فیلم

ماجرای توهین فرماندار گلپایگان از زبان خبرنگار

واکنش استاندار اصفهان به ماجرای برخورد توهین‌آمیز فرماندار با خبرنگار

استاندار اصفهان، فرماندار گلپایگان را در مورد برخورد با یک خبرنگار احضار کرد

آخرین گفتگوی فرماندار گلپایگان قبل از برکناری + فیلم

واکنش استاندار اصفهان به دلایل فرماندار گلپایگان برای برخورد با خبرنگار + فیلم

انتهای پیام/

واکنش خبرنگار به برکناری فرماندار گلپایگان و توضیحات وی درباره‌ی ماجرا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۱ ۱۵ بهمن ۱۳۹۶
واقعا متاسفم برای بروز چنین رفتارهایی خدا رو شکر برکنار شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
درود بر استاندار اصفهان که فرماندار را برکنار کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
واقعا طرز برخورد فرماندار گلپایگان مناسب نبود
Iran (Islamic Republic of)
ebrahim
۲۲:۳۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
فرماندار اصلا رفتار وبرخورد خوبی نداشت براش متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
تشکرازاستاندارمحترم.
Germany
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
فراندار برکنار بشه هرچه زودتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
دم این خبرنگار گرم،افتخار کشوره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
آقای خبرنگار: اینو یادت باشه رسالتت این حرکات نادرستت پشت دوربین نبود.... از دید من که یه شهروند هستم کار اشتباه از جانب شما بوده.. اگه کمی دقت و انصاف داشته باشیم و دوباره کلیپ مورد نظر رو نگاهی بندازیم میبینیم که این خبرنگار تلاش کرده اوضاع رو نابسمان کنه و متشنج.. کاری که به درستی انجام داده... وقتی ارشدی میگه کاری رو انجام ندید نباید انجام بدید.....شما خبرنگار نیستی شما بی معرفت هستی و کاری دور از انسانیت انجام دادی.... من فرماندار و شمارو نمیناسم ولی الان شما برای من شخصی بی منطق هستید و فرماندار شخصی هستن که اشتباهی سوختن چرا که شما سوزوندینش.. بدرود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
خبرنگار ناقلا عمدا فرماندار رو عصبی کرد و خودش رو در فیلم آرام و آدم خوبه نشون داد ، اگه خوب بود چرا وقتی فرماندار گفته بود با این لباس ها از من فیلم نگیر چرا بی اعتنایی کرد ؟ میتونست اول به فرماندار بگه که میخواد فیلم بگیره تا فرماندار جای دیگه بشینه ولی عمدا رفت ازش فیلم گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
اینا با مردم هم همینطور تند برخورد میکنند خدا پدر این خبر نگار رو بیامرزه که تا تهش ایستاد که بتونه دست یه همچین آدم نا مردمی رو رو کنه
Iran (Islamic Republic of)
شیرازی
۰۹:۲۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
من شیرازی هستم کاری هم به این و اون ندارم می‌خوام بدونم تو این مملکت همه مسولانش دارن مردم رو رو سرشون حلوا حلوا میکنند که حالا یه فرماندار را به این روز انداختید؟!اگر ایشون مدیر توانمندی بوده که شرایط فرماندار شدن داشته که نباید به این راحتی کنار گذاشت.بعدشم دوستان تا چند وقت پیش این خبرها نبود اگر مسولی ناسزا هم می‌گفت کسی اهمیت نمی‌داد حالا بعد از این اتفاقها تو کشور عده ای مردم دار شده اند.وااصافا
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۲۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
خبرنگار بی ادب بایستی وقتی در مجموعه ای هستند بالاترین مقام اون جلسه وقتی می گه عکس نگیر نباید بگیره شاید تشخیص دادن که پوشش مناسبی ندارن . وزیر .. راه بابرخورد در مورد یا سوال با اون خبرنگار خانم بایستی عزل میشید که نشد.حالا اگه این آقا هم سوالی میپرسید یه حرفی
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۹:۱۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
کسایی که طرفداری کردن از فرماندار برکنار شده بستگانش هستن در روستای ورزنه و فیلاخص ایشون در روستا هم آوازه خیلی بدی دارن و به القاب بدی شناخته میشن و سواد دانشگاهی هم ندارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
مثال خبرنگار ان و مسئولان شده مثال دانش آموزان و معلمان وتنبیه .در هر صورت معلمان و مسئولان مقصر شناخته میشن
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۸:۵۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
معلومه فرماندار اخراجی تمام نیروهاشو جمع کرده اینجا به نفعش پیام بدن.
فرماندار قبول کن کارت صد درصد اشتباه .و برخوردی که با شما شده خیلی بجا و درست بود.
Iran (Islamic Republic of)
سرباز دلایت
۰۶:۵۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
درود بر شرفت جناب استاندار به قول ما مشهدیها حلالت مرد
Iran (Islamic Republic of)
همایون
۰۴:۰۷ ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
چقدر خدا مهربونه این همه از بنده هاش خطا میبینه ولی از روزگار حذفشون نمیکنه... ولی یه انسان با یه خطا که جایزالخطاست به راحتی کنار گذاشته میشه... چقدر گذشت خوبه ولی افسوس... .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۳:۵۹ ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
کارت درست نبود ،از اب گل آلودی که ساختی خوب ماهی گرفتی...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۳:۵۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
این فرماندار خیلی با مغرور بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
انشا الله که غرض قبلی در کار نباشد، که این جسارت موجب رفع ایراد شده و ادم های نالایق معرفی میشوند.
Germany
ناشناس
۲۳:۵۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
چرا یک فرماندار با لباس کار بیاد جلسه که از دوربین بترسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
بابا ما چه مردمی هستیم اگه برکنار نمیشد یه چیز میگفتیم حالا که برکنار شده ......
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۲۳:۳۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
حتمن کاری سوالی پرسیدی ک این رفتار و کرده یک طرفه نمیشه قضاوت کرد.....
Iran (Islamic Republic of)
طلبه بسیجی عموری
۲۳:۳۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
کارفرمانداربسیار زشت بوداگه ایشون سعه صدرشون اینقدرپایینه متأسفم براشون که این سمت رو قبول کردن این جزای دنیاشون بود مطمئنن عقوبت اخروی هم دارد ...آقای استاندارحتماً باید جوابگوی مردم وخدا باشند ویه فرماندار بامسؤلیت ومردمی انتخاب کنند....
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۲۳:۲۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
ایکاش یک طرفه به قاضی نمی رفتیم که اینطور راضی برگردیم و حکم کنیم
بد نبود نظر شاهدان عینی ماجرا را هم در این مورد می پرسیدید و بعد در مورد فرماندار قضاوت می کردید،
بد نبود رفتار معمول و همیشگی فرماندار را با اهالی رسانه را در طول سال های خدمت بررسی می کردیم بعد یکباره قضاوت می کردیم و حکم مجازات صادر می کردیم...
بد نبود کمی تحقیق می کردیم که این رفتار کاملاً اشتباه (نمی خواهم از رفتار فرماندار دفاع کنم) در چه شرایطی اتفاق افتاده، تحلیل می کردیم، عذر خواهی رسمی می خواستیم و اگر قانع کننده نبود حکم می کردیم...

بیش از 35 سال سابقه خدمت با وجود همه مشکلات، فشارها و کمبودها در مناطق محروم را به راحتی زیر سوال بردن دور از انصاف است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
آفرین به تو که نام شهرستانت را همه جا بر سر زبانها انداختی و آبرو ریزی به پا کردی دنبال چه هستی آینده معلوم میکند کار غیرقانونی و غیر اخلاقی تو بر مردم شاید پوشیده بماند ولی در درگاه الهی باید پاسخگو باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
خبرنگار تندروی کرد اما الان شب سرشو راحت زمین میذاره خداروشکر حداقل این راحت شد
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار حقیقیت
۲۳:۲۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
با سلام و احترام
من چندین نوبت فیلم را بازبینی کردم ، اما متوجه تقصیری از سوی خبرنگار محترم نشدم . لطفاً دوستان و بستگان اقای فرماندار که به عنوان ناشناس اظهار نظر کرده و خبرنگار را مقصر و فرصت طلب معرفی فرموده اند ، توضیحات بیشتری بدهند تا دیگران هم در جریان قرار بگیرند !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
نمیدونم خبرنگار چه اصراری داشت که فیلم و عکس بگیره!!
Iran (Islamic Republic of)
شفیع
۲۲:۱۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
کار خبر نگار به هیچ عنوان پسندیده نبود فرماندار به ایشان گفت عکس نگیر وظیفه این خبر نگار هم این بود که بگوید چشم وداستان را انقدر بزرگ نمیکرد آن خبر نگار حالا فکر میکند برای همیشه حاکمیت شهر گلپایگان را دردست خود دارد نه عزیزم اینطوری نیست به زودی هم توام برکنار خواهی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
بهترین کار انجام شد
United States of America
ناشناس
۲۲:۰۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
مقصر خبرنگار بود ،اصول حرفه ای خبرنگاری رو بلد نیست
United States of America
رضا
۲۱:۴۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
.من از استان دیگری شاهد این بی ادبی آقای فرماندار بوده ام و اصفهانی نیستم . اقاعلیزاده حق مظلوم را گرفتی .درود بر شما
Germany
محمد زاده
۲۱:۴۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
اگر آنروز یکه وزیر راه با آن رفتار زشت با آن خبرنگار خانم، برخورد کرد پیگیری میشد حالا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نبودیم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۲۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
فکر می کنم کسانی که از فرماندار حمایت می کنند نونشان بریده۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۲۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
مرحبا به اقای خبزنگار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
عجب حکایتی است
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۰۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
خبرنکار نیز فرماندار را عمدا ناراحت کرد.
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۲۰:۵۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
{ خبرنگار گوشه چشم خداست. ابروى افراد همچنين سعه و صبر خبرنگارى هم مهم است. افرين بر خبر نگار شجاع و مردمي }
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
وقتی میگه فیلم نگیر نگیر دیگه چرا لج میکنی؟
Iran (Islamic Republic of)
محمدهادی جلالی
۲۰:۳۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
خدارا شکر کن که امثال مایاخودم هر روز از ۲یا۳نفر در کلاس لابه لای حرف ها فحش و توهین به خودم حتی مادر و پدرم که هردو فوت کرده اند می شنوم اما باید ازین گوش شنید واز آن یکی نشنیده گرفت چون قشر فرهنگی در کلاس هیچ حامی کوچک هم ندارد .
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی
۲۰:۰۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
استاندار بهترین کار راکرد هیچ جیز نباید مخفی باشه مردم باید مطالباتشون و حقشون را بدون هیچ ترس ونگرانی از مسئولین درخواست کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
ماهمه‌یه‌جورایی‌عیبی‌توزندگیمون‌هست‌حالااین‌فرماندارم‌این‌عیبوداشت‌انشاالله‌که‌خداهممونوبه‌راه‌راست‌هدایت‌کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
این بی آبرویی درست نبود که خبرنگار به پا کرد
Czechia
حسین
۱۹:۳۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
درود بر خبرنگار شجاع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
بدنبود
Iran (Islamic Republic of)
محسن قنبری
۱۹:۲۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
دمت گرم آقای مهر علی زاده خوب کاری کردی تا درس عبرتی باشه برای بقیه
Netherlands
شهردار
۱۹:۲۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
من اگر جای استاندار بودم اقای اعظمی را فرماندار میکردم
چون هم شجاع هست و هم واقع گرا
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۲۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
رفتار فرماندار درست نبود ولی اغلب موارد خبرنگاران برای ایجاد خبر خیلی سوالات بی مورد مطرح می کنند و اعصاب طرف را خراب می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
بدان آنکه عابروی مومنی را میبرد که خالصانه کار کرد دزد نبود و صادق بود
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
چه خوبه همه ما مسلمان ها سعه صدر داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۸:۳۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
نگرفته بودنش خبرنگار رو مي کشت.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
چی بگم والا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۸:۱۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
باید هردو رو برکنار میکردن هم فرماندار هم خبرنگار رو که پیله کرده بود بهش
United States of America
دانشجو
۱۸:۱۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
این خبرنگار با برنامه قبلی این دسیسه رو علیه این بنده خدا اچرا کرد.به این سناریو دقت کنید متوجه میشین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
به نظرم هر دو مقصرند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۰۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
از اینکه نون یکی و آجر کرده خوشحال به نظر می رسد.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۰۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
مقصر خبر نگار بود
Iran (Islamic Republic of)
یاوری
۱۷:۵۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
نفسش راست شد حالا آقای خبرنگار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
در اینکه فرماندار گلپایگان رفتارش درست نبود شکی نیست. ولی نمیشه زود قضاوت کرد. بنظرم باید از نیروی جوان برای پست هایی که نیاز به فعالیت زیادی دارند استفاده شود. ولی متاسفانه در حال حاظر بیشتر پست های کلیدی کشور دست بازنشسته هاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
بابا داشت نون میخورد چیکارش داشتین بنده خدا حالا یه کاری کرد!!!!
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۷:۲۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
تقصير خبرنكار هم بوده ظاهرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
افرين بايد بگيم به اين خبر نگار شجاع شير مادرت حلالت مرد .
Iran (Islamic Republic of)
عارف
۱۷:۱۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
سلام :پس سهم تقصیر خبرنگار چی میشه؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
خدا همه ما را از غرور و تکبر دور کنه .چرا که من فکر می کنم ریشه بسیاری از این رفتارها خودبزرگ بینی است.الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
چه جالب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
لزومی به این همه هیاهو نبود از کجا معلوم که این خبرنگار در چارچوب وظایفش در شهرستان عمل می کرده است؟ حال که این اتفاق برای مدیری توانمند با این سابقه کار مفید وداشتن همسری معلول در سانحه تصادف در مسیر محل ماموریت خود افتاده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
استاندار تشکر تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
استاندار اولش آروم گفت عکس نگیر ولی خبر نگار گوش نکرد به هر حال فرمانداره و صاحب مجلس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
نبایستی هرکی در مقام بالاتر قرار داره بیاد با تندی به زیردستش تندی برخورد کنه و خودشو گم کنه . کاری که فرماندار کرد تنها راهش برکناری بود که دم استاندار گرم که این کار رو صریح و سریع انجام داد امیدواریم همیشه از این کارها در ایران انجام بشه در این گونه موارد .
United States of America
مجید
۱۶:۵۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
جناب اقای عظیمی .بد کردی ملاحظه نداشتی فرصت طلبی کردی .
از گل الود کردن اب ماهی گیرت نخواهد امد .
United States of America
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
خبرنگار هم اشتباه کرد
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۶:۴۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
لطفا مشکل منم پیگیری کنید ۱۶۵۵ درخواست ملاقات به دفتر وزیر نفت فرستاده ام ولی توجهی نشد.
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
خبرنگار هم کم تقصیر نداشت تو این قضیه ها از حق نگذریم
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۱۶:۰۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
نان کسی رو آجر نکنیم هر چند کار اشتباهی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
هر کسی که مسولیتی را میپذیرد باید به نحو احسن انجام دهد مخصوصا که خدمتگذار مردم باشد و باید هر گونه نقدی را بپذیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
شما ناراحت نباش
Iran (Islamic Republic of)
موسوی
۲۱:۵۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
کاملا موافقم چون اقای فراست فرماندار اسبق فریدونشهر بودند و شخصیتی مردمی هستند
Germany
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
حالا خیالت راحت شد شب راحت میخوابی که حاشیه درست کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
خیال این خبرنگار و همه مردمی که حرکتِ زشتِ این فرماندار را دیدند ، راحت شد البته غیر از شما که حتما از نزدیکان فرماندار هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
نکنه تو خود فرماندای که این قدر جوش اوردی
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۶:۰۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
تشکرازاستاندارمحترم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
باید یک نیروی جوان متخصص جایگزین شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
واقعا برای فرماندار گلپایگان متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
واقعا برای فرماندار گلپایگان متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
به این میگویند یک استاندار که پیرو مکتب امام علی علیه السلام است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
درود بر این خبرنگار خوب
Australia
مهرداد
۱۹:۰۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
با احترام به همه خبرنگاران زحمت کش اما این خبرنگار هم باید ادب شود تا زبان آدم بفهمد و برای کسی مزاحمت ایجاد نکند و کارش را بدون آزار دیگران انجام دهد هرچند فرماندار کارش صد در صد اشتباه بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
خبرنگار گوشه چشم خداست به مردم و یک خبرنگار باید دست راست مسئولین باشد برای خدمت به مردم
United States of America
رضا
۱۵:۳۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
آقای اعظمی شما یکی از شجاع ترین خبرنگاران کشور هستید واقعا دست مریزاد و خدا قوت
با قدرت به کارت ادامه بده خدا پشت و پناهت
ما شما را حمایت می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۳۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
تشکر از آقای استاندارد که کار درستی رو انجام دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
احترام به خبرنگار خیلی اهمیت داره نباید اینگونه با نماینده مردم رفتار شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
بهتر بود این موضوع رسانه ای نمیشد و به استانداری گزارش داده میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
اگه رسانه ای نمیشد حل نمیشد
Iran (Islamic Republic of)
احمد کرمان
۱۵:۱۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
سلام خدمت خبر نگار عزیز اقای اعظمی درود بر شرفت این اقای فرماندار بود !!!! شما وظیفه خبرنگاریت را بخوبی انجام دادی. احسنت. . من ابتدا فکر کردم اون اقا که به شما توهین میکنه. کارگر اونجاست. و اون اقایی که لباس مشکی تنش داره فرمانداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
خدا به استاندار عزت و سربلندی بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
خدا به استاندار عزت و سربلندی بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
این فرماندار باید مجازات شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
نباید یک فرماندار با این لحن به این بدی با نماینده مردم برخورد کنه اگر مشکلی هم بود باید همراهانشون پیگیر موضوع میشدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
رفتار آقای فرماندار درست نبود ولی برکناری هم حق ایشان نبود
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۴:۲۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
ما هم از استاندار و وحید اعظمی (خبرنگار ) حمایت می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
درود بر استاندار مقتدر که بدون اما و اگر فرماندار را برکنار کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
دم این خبرنگارگرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
خدا رو شکر که حق به حقدار رسید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۱۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
دمش گرم این آقای خبرنگارخوب خودشوکنترل کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
به نظر من فرماندار نباید برکنار میشد
۱۲
آخرین اخبار