نیمار از رفتار جنجالی خود دفاع کرد

ستاره برزیلی تیم پاری سن ژرمن با ارائه توضیحاتی به دفاع از رفتار جنجالی خود با بازیکن تیم رن،پرداخت.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،شب گذشته پاری سن ژرمن توانست در زمین رن به برتری 2-3 دست یابد. در جریان این بازی و زمانی که بازی 1-3 به سود پاریسی ها دنبال می شد، هماری ترائوره بازیکن رن که با خطای نیمار بر زمین افتاده بود، قصد برخاستن داشت و دستش را به سوی نیمار دراز کرد، نیمار هم دستش را برای کمک به سمت او برد اما در حرکتی عجیب دستش را پس کشید و کمکی به ترائوره نکرد.
این حرکت نیمار با انتقاد شدید رو برو شد و بازتاب زیادی هم در رسانه ها داشت.


نیمار در توجیه این اقدام جنجالی خود گفت:« فوتبال الان خسته کننده شده است،ما نمی توانیم هیچ کاری بکنیم.همه چیز جنجالی می شود. "به عنوان مثال، من با ترائوره شوخی کردم و دستم را به سمت او بردم و سپس آن را کشیدم. این مسئله منجر به جنجال شد، اما این کاری است که همیشه با دوستانم انجام می دهم. چرا با حریفان انجام ندهم؟ این فقط یک شوخی بود."


نیمار افزود:در طول هر بازی، حریفان با خطا من را متوقف می کنند. آنها مرا تحریک می کنند و من هم می دانم چطور آنها را تحریک کنم، به روش خودم، با توپ و سبک فوتبالم. من می دانم که مردم در مورد این اتفاق صحبت می کنند، اما باید خود را جای من بگذارند- من می خواهم تیمم را به پیروزی برسانم. "
انتهای پیام/

نیمار: با بازیکن رن فقط شوخی کردم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار