حزب الله: با هرگونه تجاوز صهیونیست‌ها به ثروت و سرزمین لبنان مقابله می‌کنیم

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای به اظهارات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه بلوک شماره ۹ گازی متعلق به این رژیم است و لبنان نباید آنرا به مناقصه می‌گذاشت واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای به اظهارات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه بلوک شماره ۹ گازی متعلق به رژیم صهیونیستی است و لبنان نباید آنرا به مناقصه می گذاشت واکنش نشان داد.

در این میان، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد تهدید‌های لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در چارچوب سیاست‌های خصمانه علیه لبنان و حاکمیت و حقوق قانونی این کشور ابراز شده است.
حزب الله لبنان همچنین بر موضع ثابت خود در مقابله با هرگونه تجاوز به حقوق نفتی و گازی و دفاع از تاسیسات لبنان و ثروت‌های این کشور تاکید کرد.
حزب الله لبنان در ادامه تصریح کرد که ما از موضع گیری روسای سه گانه کشور و دیگر مقامات لبنانی علیه این دشمنی جدید صهیونیست‌ها حمایت می‌کنیم.

شایان ذکر است که سعد حریری نخست وزیر و میشل عون رئیس جمهور لبنان نیز به این موضع گیری لیبرمن واکنش نشان داده بودند. حریری آنرا ادعایی باطل و میشل عون آنرا تهدید دانسته بود.

انتهای پیام/

واکنش حزب الله به اظهارات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار