درودگر: آقای گلی را به شمسایی برمی گردانم

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال گفت: اگر فدراسیون فوتبال برای بازگشت عنوان آقای گلی شمسایی اقدام نکند خودم با هزینه شخصی چند تورنمنت برگزار می کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  صادق درودگر عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال در گفت و گو با رادیو در واکنش به شکسته شدن رکورد گل زنی شمسایی از سوی فالکائو اظهار کرد: همه بابت این اتفاق ناراحت هستند به جز کسانی که مسئولیت جاودانه نگهداشتن این رکورد را دارند. یاد روزهایی افتادم که هاشمی طبا عضویت در IOC را از دست داد و بسیاری از افراد خوشحال شدند، این افراد همان افرادی هستند که امروز از جا به جایی این رکورد خوشحال شدند. کسانی که در طول زندگی خود یک حلبی افتخار نیاورده اند از کسانی که مدال آور و افتخار آفرین هستند دل خوشی ندارند. 

او درباره مقصران اصلی این اتفاق ادامه داد: کمیته فوتسال و کفاشیان مسئول جلوگیری از این اتفاقات بوده است و او مقصر اصلی است.

درودگر افزود: در حال حاضر می توانیم تورنمنتی در مشهد  با حضور کشورهای همسایه برگزار کنیم. ورزشگاه داریم و مطمئنا مردم هم سالن ها را پر کنند. هزینه تبلیغات آن هم از بلیت فروشی تامین می شود. اگر هم نمی توانند من تعهد می کنم  چنین کاری انجام دهم. 

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال بیان کرد: من کمیته فوتسال را پایه ریزی کردم، اولین لیگ فوتسال را برگزار کردم و اولین کلاس های آموزشی این رشته را برپا کردم. به همین دلیل دلم برای فوتسال می سوزد. درآمد من هم از این راه نبوده است. 

درودگر اضافه کرد: وحید شمسایی به زودی عنوان آقای گلی خود را به دست می آورد. تاج هم قول مساعد داده است. اگر این اتفاق نیفتد من خودم این کار را انجام می دهم. 

 انتهای پیام/

 اظهارات درودگر درباره شکسته شدن رکورد شمسایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار