۴۱۹ پروژه در روستا‌های استان قزوین به بهره برداری می‌رسد

مدیرکل دفتر امور روستائی و شورا‌های استانداری قزوین گفت: در ایام الله دهه فجر ۴۱۹ پروژه با ۱۰۴ میلیارد تومان هزینه در روستا‌های استان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ کریم حبیبی انبوهی مدیرکل دفتر امور روستائی و شورا‌های استانداری افزود: از این تعداد ۱۷۶ پروژه در شهرستان قزوین، ۱۰۱ پروژه در شهرستان تاکستان، ۷۶ پروژه در شهرستان بوئین زهرا، ۲۲ پروژه در شهرستان آبیک، ۲۵ پروژه در شهرستان البرز و ۱۹ پروژه هم در شهرستان آوج به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته حبیبی انبوهی، ۱۵۸ پروژه مربوط به زیرسازی و آسفالت معابر، ۱۲۷ پروژه مربوط به جدول گذاری معابر، ۷۹ پروژه مربوط به بازگشائی معابر، اجرای دیوار حائل و اجرای سنگفرش، ۲۷ پروژه مخلوط ریزی و شن ریزی، ۱۷ پروژه خدمات روستائی شامل: ساماندهی مزار، غسالخانه و احداث سرویس بهداشتی عمومی ۸ پروژه فضای سبز و بوستان روستائی، فضای بازی روستائی و ۳ پروژه ساختمان آتش نشانی و ساختمان دهیاری است.

مدیرکل دفتر امور روستائی گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۷۵۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۲ میلیارد تومان از سوی دهیاری‌های استان اجراء و به بهره برداری رسیده است.

حبیبی انبوهی تعداد پروژه‌های سال گذشته را ۷۳۰ پروژه با بیش از ۹۱ میلیارد تومان هزینه اعلام کرد.

انتهای پیام/

بهره برداری از پروژه های دهیاری ها در دهه فجر

برچسب ها: استانداری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.