خاتم در فكر دبل مقابل خودروسازان

تيم واليبال خاتم اردكان بعد از برد ابتداي هفته مقابل پيكان فردا مقابل سايپا قرار مي گيرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ تيم واليبال خاتم اردكان بعد از برد ابتداي هفته مقابل پيكان فردا مقابل سايپا قرار مي گيرد این درحالی است که هر دو تیم در روزهای  اوج خود به سر می برند  خاتم اردکان با پیروزی قاطع برابر تیم قدرتمند پیکان تهران امید دارد دو بازی پیش رو خود را با پیروزی پشت سر بگذارد تا در مرحله پلی اف لیگ برتر، کار راحتی را در پیش داشته باشد و در نهايت براي نخستين بار به جمع چهار تيم پاياني صعود كند.

سایپا هم در این فصل یکی از تیم های قدرتمند لیگ برتر والیبال ایران است  سایپا که  شش نایب قهرمانی را در کارنامه خود می بیند امید دارد برای اولین بار به قهرمانی لیگ برتر والیبال ایران برسد  اما با وجود تیم بانک سرمایه کار سختی برای قهرمانی این فصل دارد.

شاگردان شعبان خمسه توانستند در کنار امیر غفور و بازیکنان جوان  خود به رتبه دوم لیگ صعود کنند و این یعنی شاگردان میرحسینی کار سختی را در تهران دارند هرچند خاتم اردکان به شگفتی ساز لیگ معروف است ودر بازی های بزرگ سرافراز بیرون امده است.

از نكاتي كه بازي فردا را براي هواداران جذاب مي كند احتمال بالاي تكرار بازي خاتم و سايپا در دور پلي اف است چرا كه خاتم در رتبه هفتم و یاران امیر غفور هم  در مکان دوم لیگ برتر والیبال مردان ایران قرار دارند.

گفتني است اين ديدار فردا از شبكه شما پخش مي شود.

انتهای پیام/ غ

 پیکار حساس تيم واليبال خاتم اردكان مقابل سايپا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار