اصفهان فاتح کاپ قهرمانی در لیگ‌برتر کبدی بانوان

بازیکن تیم کبدی بانوان اصفهان گفت: امسال تیم ما با کسب عنوان قهرمانی بر سکوی نخست رقابت‌های لیگ‌برتر ایستاد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان    مرضیه عشقی  اظهار کرد: دهمین دوره مسابقات لیگ‌برتر کبدی بانوان از 4 تا 10 بهمن‌ماه جاری به میزبانی مشهد برگزار شد.

وی به حضور 16 تیم در رقابت‌ها اشاره کرد و افزود: از این تعداد 12 تیم به مرحله یک‌چهارم راه پیدا کردند و 6 تیم به نیمه‌نهایی رسیدند؛ در نهایت هم اصفهان با کسب مقام نخست قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد، گلستان بر سکوی دوم ایستاد و تهران و شیراز مشترکا سوم شدند؛ کاپ فنی‌ترین بازیکن نیز به من تعلق گرفت.

بازیکن تیم کبدی بانوان اصفهان خاطرنشان کرد: امسال تیم‌ها بسیار قوی ظاهر شدند به خصوص 6 تیمی که به نیمه‌نهایی راه یافتند عالی کار کردند؛ به عنوان مثال علاوه بر گلستان و تهران که خیلی خوب بودند، تیم قزوین با بازیکنان نونهال و نوجوانش فوق‌العاده بود و بسیار پرانرژی و هماهنگ بازی کردند.

وی اضافه کرد: ملی‌پوشان در همه تیم‌ها پخش بودند و همین باعث شده بود نتیجه قابل پیش‌بینی نباشد؛ رقابت‌ها خیلی نزدیک به هم، سخت، نفس‌گیر و تنگاتنگ بود.

عشقی عنوان کرد: به خاطر نزدیک شدن به المپیک آسیایی جاکارتا و برپایی اردوهای تیم ملی، مسابقات خیلی فشرده برگزار شد؛ سطح تیم‌ها هم بالا بود و همه برای قهرمانی آمده بودند به طوری که هر بازی برایمان حکم یک فینال زودرس را داشت.

وی ادامه داد: همه چیز با نظم و ترتیب بود و این نشان می‌دهد که سرپرست اجرایی و سایر افراد مسؤول در خوب برگزار شدن مسابقات همه تلاششان را کردند و زحمات زیادی کشیدند.

بازیکن تیم کبدی بانوان اصفهان در پایان اذعان داشت: با توجه به اینکه رقابت‌ها به نوعی انتخابی تیم ملی نیز محسوب می‌شد و اصفهان توانست مقام اول را به دست بیاورد، بازیکنان این تیم شانس بیشتری برای حضور در اردوهای تیم ملی را دارند.  

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.