برگزاری نشست کمیته صیانت از حقوق شهروندی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان

نشست کمیته صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با رویکرد اجرای دستورالعمل میز خدمت در سالن اجتماعات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ این نشست با حضور رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات، مدیران امور حقوقی و روابط عمومی و همچنین کارشناسان پشتیبانی، حراست، فناوری اطلاعات و دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

در این نشست سالاروند رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه بر ضرورت تقویت و فعال‌تر نمودن میز خدمت در دانشگاه و واحد‌های تابعه تأکید کرد و گفت: نیاز است که میز خدمت در مجموعه علوم پزشکی لرستان با تنوع بیشتر و حضور نیرو‌های کارشناس از واحد‌های مختلف تقویت شود.

سالاروند عنوان کرد: برای رسیدگی و پیگیری نیاز‌ها و خواسته‌های ارباب رجوع باید با دقت و ظرافت بیشتری عمل نمود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز در این نشست بر مقوله آموزش به ویژه در بین پرسنل تأکید کرد.

عبدالرضا شهبازی افزود: نحوه برخورد پرسنل دانشگاه و تکریم ارباب رجوع بسیار حائز اهمیت است. وی گفت: امیدوارم بستری فراهم شود تا همه‌ی ما بتوانیم در وظیفه‌ی ذاتی خود که خدمت رسانی به مردم می‌باشد و همچنین تکریم درست ارباب رجوع موفق عمل کرده باشیم.

در این نشست در خصوص کیفیت برنامه‌ی خدمت رسانی به ارباب رجوع به ویژه اطلاع رسانی درست، مطابق دستورالعمل ابلاغی بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/د

نشست کمیته صیانت از حقوق شهروندی در لرستان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.