معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی؛

جوانان در سن‌های جوان جانشان را تقدیم انقلاب کردند

گفت: باید با تمام وجود احساس مسئولیت کنیم که جوانان در سن‌های جوان جانشان را تقدیم کردند چرا که در اهداف انقلاب اسلامی به قدری اهمیت و ارزش بود که شهدا حاضر بودند جان خودشان را فدا کنند.

مسئولان در نظام آموزشی تاریخ انقلاب دچار غفلت‌هایی شدندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛رحیم شهرتی فر عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان شبستر با تبریک فرا رسیدن ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: 39 سال از پیروزی انقلاب سپری شده و به عنوان مهم‌ترین حادثه قرن نام گرفته ولی متأسفانه در نظام آموزشی و تبلیغی و مسئولین مربوطه در ارتباط با تاریخ انقلاب دچار غفلت‌هایی شده‌ایم.

 

وی افزود: وضعیت و شرایط دوران قبل از انقلاب را به صورت حداقلی نیز نتوانسته‌ایم به نسل‌های پس از انقلاب بیان کنیم و تصور برخی جوانان نیز این است که قبل انقلاب وضعیت خوب بود ولی اگر بخواهیم کمترین اشاره به شرایط قبل از انقلاب اسلامی توجه کنیم می‌بینیم که در آن دوران استبداد حاکم بوده و وضعیت خوبی نبود.

 

شهرتی‌فر دهه مبارک فجر را فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: باید وضعیت دوران قبل از انقلاب را به نسل جدید نقل کرده و تاکید شود که در دوران پیش از انقلاب با حیثیت عمومی کشور بازی می‌کردند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اهداف والای انقلاب اسلامی عنوان کرد: در انقلاب اسلامی هزاران شهید تقدیم کرده‌ایم و باید توجه کرد که چه عواملی موجب شد جوانان جان خود را در دفاع از آب و خاک فدا کنند.

 

وی با بیان اینکه اهداف انقلاب اسلامی باید در جامعه تبیین شود ابراز کرد: درست است برخی مشکلات اقتصادی وجود دارد و سوء تدبیر و خیانت برخی از خیانت‌کاران و کم تجربگی، صدمه میزند ولی همه در جریان هستند که دشمنان در سر راه انقلاب موانع مختلفی ایجاد کرده است.

 

شهرتی‌فر تأکید کرد: باید علت دشمنی با انقلاب اسلامی برای جوانان تبیین شده و توجه کنیم که پس از انقلاب اسلامی، توانسته‌ایم پیشرفت‌های شگرفی داشته باشیم.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به سوابق فرماندار جدید شبستر خاطرنشان کرد: امیدواریم در بحث مردم داری و توجه به نیازهای مردم و تأمین امنیت و توجه به بخش خصوصی و جامعه مدنی تلاش شود.

 

انتهای پیام/خ

مسئولان در نظام آموزشی تاریخ انقلاب دچار غفلت‌هایی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار