عالیقدر: هدفمان قهرمانی در آسیا است/ 3 کشور رقیب ما برای کسب قهرمانی هستند

ملی پوش فوتسال کشورمان گفت: امیدواریم در بازی های آسیایی بتوانیم پرچم کشورمان را بالا نگه داریم و جواب محبت مسئولان را بدهیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهران عالیقدر درباره مسابقات جام ملت های فوتسال 2018 آسیا که در چین تایپه برگزار می شود، اظهار کرد: از مسئولان فدراسیون تشکر می کنم که مراسم خوب و آبرومندانه ای را برای ما در نظر گرفتند و امیدواریم دست پر و با کسب جام به کشور بازگردیم. امیدواریم در بازی های آسیایی بتوانیم پرچم کشورمان را بالا نگه داریم و جواب محبت مسئولان را بدهیم.

او افزود: خداراشکر فوتسال وضعیت خوبی را پشت سر می گذارد و دغدغه بازیکنان و کادرفنی درحال رفع شدن است.کفپوش سال های فوتسال مشکل اصلی ما بود که رفع شد و امیدوارم مانند گذشته مسئولان دید بهتری را به فوتسال داشته باشند. هنوز جای پیشرفت داریم و بازیکنان درحال تلاش هستند تا خود را اثبات کنند. اگر بخواهیم 10 بازیکن برتر جهان را نام ببریم، 7 بازیکن ایرانی قطعا می توانند جزء این فهرست باشند و امیدواریم شرایط بهتر شود.

عالیقدر در خصوص حریفان ایران در مسابقات جام ملتهای فوتسال عنوان کرد: در چندسال گذشته فوتسال آسیا، پیشرفت خوبی داشته و کشورهای عربی مانند لبنان و عراق سطح بهتری را پیدا کرده اند. تایلند، ژاپن و استرالیا رقیب های اصلی تیم ملی ایران هستند و امیدواریم بتوانیم برنامه های مان را مقابل این تیم ها اجرایی کنیم.

ملی پوش فوتسال کشورمان در پایان گفت: هدفمان قهرمانی در آسیا است و امیدوارم مردم هم ما را دعا کنند، تا بتوانیم با عنوان قهرمانی به ایران برگردیم.

انتهای پیام/

اظهارات ملی پوش فوتسال کشورمان درباره مسابقات جام ملت های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار