اجرای ۹۵ برنامه متنوع به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در اردکان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان با اشاره به فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر، از اجرای ۹۵ برنامه متنوع به مناسبت این ایام در اردکان خبر داد.

سرهنگ علی دهقانی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: وحدت کلمه و اطاعت از، ولی فقیه رمز پیروزی ملت ایران بر رژیم ستم‌شاهی بود و امروز نیز با توجه به اقدامات دشمنان به‌ویژه استکبارجهانی برای ضربه زدن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌توان با اتحاد و همبستگی و در سایه تبعیت از فرمان‌ها مقام معظم رهبری در برابر توطئه‌های دشمن ایستادگی کرد.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دریچه‌های نور و امید را به روی همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان گشود و معادلات دشمنان اسلام را در منطقه و بلکه در جهان برهم زد و امروز به‌عنوان الگویی مناسب برای بیداری اسلامی در میان ملت‌های دنیا مطرح است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان با اشاره به تلاش رسانه‌ای دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: ایام‌الله دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی به نسل جوان جامعه است.

وی افزود: ملت بزرگ ایران در این سال‌ها نشان دادند که علیرغم اختلاف‌سلیقه در برخی از موارد، درراه حراست و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران متحد و یکپارچه هستند و به دشمن اجازه نخواهند داد که حتی رؤیای تجاوز به این کشور را در خیال خود داشته باشد.

دهقانی در ادامه به برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج اردکان در ایام‌الله دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: با توجه به تقارن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه، این برنامه‌ها به‌گونه‌ای در نظر گرفته‌شده است که ضمن حفظ حرمت این ایام دارای پیام‌های انقلابی و فاطمی باشد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۹۵ برنامه متنوع برای این ایام در نظر گرفته‌شده است که می‌توان به برگزاری مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، برگزاری نشست‌های بصیرتی، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، شب خاطره انقلاب، عطرافشانی و گل‌باران قبور مطهر شهدا، اردو‌های جهادی در روستاها، برگزاری یادواره شهدا، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با استفاده از توان کارآفرینان بومی در روستا‌ها و برگزاری جلسات حلقه‌های صالحین با موضوع تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی به‌عنوان برنامه‌های شاخص نام برد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های متعدد فرهنگی، تربیتی، ورزشی و آموزشی نظیر مسابقات مختلف، فراخوانی گردان‌های بیت‌المقدس، برگزاری کارگاه‌های آموزشی درزمینهٔ اشتغال‌زایی و مشاغل خانگی، اکران فیلم‌های برگزیده جشنواره عمار و همچنین برگزاری جشن‌های انقلاب در ۱۰ مسجد توسط رده‌های مختلف بسیج در سطح شهرستان اردکان اجرا خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به لزوم موقعیت‌شناسی مردم و مسئولین در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن از ملت سرافراز ایران اسلامی دعوت کرد تا با حضور گسترده و میلیونی خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن بار دیگر به جهانیان ثابت کنند که پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان درصحنه حضور دارند و از این انقلاب که ثمره خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است تا پای جان پاسداری خواهند کرد.

انتهای پیام/ ا

انقلاب اسلامی ایران دریچه نور و امید برای همه مسلمانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.