حسن زاده: امکانات فوتسال ایران در حد تیم سوم دنیا نیست/ جوان گرایی تیم ملی پس از جام جهانی آغاز شد

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت: همیشه انتظار داریم فوتسال ایران قهرمان آسیا شود اما امکانات آن در حد تیم سوم دنیا نیست.

علی اصغر حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره برگزاری مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال به رقابت های قهرمانی آسیا گفت: تیم ملی امشب به چین تایپه می رود. امیدوارم بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم و از عنوان قهرمانی مان دفاع کنیم.

او افزود: رقابت های قهرمانی آسیا هر سال سخت تر از دوره های گذشته است زیرا تیم ها با تدارکات بهتری می آیند و سطحشان بالاتر می رود . تیم ملی تایلند برای برگزاری اردو راهی اسپلانیا و پرتغال شده و تیم ملی ژاپن هم به مصاف تیم ملی آرژانتین رفته است تا بتوانند مانع قهرمانی ما شوند اما ما خیلی قدرتمند هستیم و برای قهرمانی به چین تایپه می رویم .

حسن زاده درباره برنامه بازی های تیم ملی عنوان کرد: میانمار ، چین و عراق 3 تیمی هستند که باید به مصاف آنها برویم. خوشبختانه وضعیت تیم ملی خیلی بهتر شده و همین می تواند مثمر ثمر و برای ما بهتر باشد. به هر صورت تیمی که چنین جایگاهی دارد باید شرایطش همین گونه باشد. خوشبختانه پتانسیل تیم ملی فوتسال ایران بالاست و بازیکنانی که در آن حضور دارند خیلی خوب هستند اما امکاناتمان در حد تیم سوم دنیا نیست. در مجموع امیدوارم این امکانات بهتر شود. البته خوشبختانه در سال های اخیر امکانات بهتر شده و امیدوارم در آینده بهتر هم شود.

کاپیتان تیم ملی فوتسال درباره انتظارات از این تیم گفت : همیشه در جام ملت های آسیا انتظارات از تیم ملی تنها قهرمانی است و این بزرگی فوتسال ایران را نشان می دهد اما در کنار آن فشار روانی روی بازیکنان است که هم تاثیر مثبت دارد و هم منفی. البته ما تنها بزرگی تیم ملی را می بینیم و امیدواریم در پایان با عنوان قهرمانی به ایران بازگردیم.

او درباره جوان گرایی تیم ملی فوتسال بیان کرد: جوان گرایی بحث دشواری است اما در کنار اینکه نبایست خیلی سریع انجام گیرد باید به شکلی باشد که جوان های یک نسل از بین نروند. تصور می کنم پس از جام جهانی جوان گرایی در تیم ملی فوتسال آغاز شده و این که بازیکنان جوان تر در کنار با تجربه ها بازی می کنند خیلی خوب بوده است.

کاپیتان تیم ملی فوتسال درباره اینکه آیا می تواند در این رقابت ها به عنوان برترین بازیکن انتخاب شود، گفت: فوتسال یک رشته تیمی است نه انفرادی. مهم قهرمانی تیم است و امیدوارم با قهرمانی بازگردیم چراکه همه بازیکنان لایق کسب عنوان بهترین بازیکن آسیا هستند.

انتهای پیام/

اظهارات علی اصغر حسن زاده درمورد تیم ملی فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار