بهره برداری طرح گازرسانی در ۲۷ روستای مازندران

مدیرعامل شرکت گاز مازندران از بهره برداری طرح گازرسانی به ۲۷ روستای استان با ۱۳۳ میلیارد ریال اعتبار در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  جعفر احمدپور مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه برای ۲۷ روستای ۱۱۹ هزار متر شبکه گذاری انجام شده است، افزود: در این روستا‌ها یکهزار و ۵۰۰ علمک روی شبکه گازدار نصب خواهد شد.

وی افزود: با گازدار شدن این روستا‌ها و اشتراک پذیری، یکهزار و ۲۵۵ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت : ۹ روستا در بخش‌های مرکزی شهرستان رامسر، ۳ روستا در بخش بندپی شرقی شهرستان بابل، ۲ روستا در بخش لاریجان شهرستان آمل، یک روستا در بخش مرزن آباد شهرستان چالوس و ۱۱ روستا در بخش‌های مرکزی و هزارجریب شهرستان نکاء و یک روستا در بخش مرکزی شهرستان سوادکوه دهه فجر امسال بهره برداری می‌شود.

احمدپور با اشاره به در دست اجرا بودن طرح گازرسانی به ۵۰۳ روستای دیگر استان گفت:  با گازرسانی به این روستاها، بیش از ۲۸ هزار خانوار روستایی استان، از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

وی از عملیات گازرسانی به رغم کوهستانی بودن منطقه و صعب العبور بودن خبرداد و افزود: تا پایان سال ۹۷ این روستا‌ها از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه مازندران رتبه اول  روستا‌های گازدار کشور را داراست، افزود: بیش از ۸/۹۰ درصد خانوار روستایی و بیش از ۹۹ درصد خانوار شهری مازندران از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

انتهای پیام /ر

گازرسانی به روستا‌های مازندران در دهه فجر امسال

برچسب ها: گاز ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار