نوربخش خبر داد

افتتاح 33 پروژه درمانی در کشور

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: 33 پروژه در سراسر کشور به بهره‌برداری خواهد رسید که شش شعبه بیمه‌ای، هفت مرکز درمانی و یک بیمارستان بخشی از این پروژه‌ها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار  حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تقی نور بخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در نشست خبری که امروز به مناسبت دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: 33 پروژه در سراسر کشور به بهره‌برداری خواهد رسید که شش شعبه بیمه‌ای، هفت مرکز درمانی و یک بیمارستان بخشی از این پروژه‌ها خواهد بود.

نوربخش با اشاره به اجرای پروژه ها در مناطق کم برخوردار گفت: اجرای پروژه های درمانی در شهر لار استان فارس ،شهرستان کامیاران استان کردستان ، ابر کوه استان یزد، رزن استان همدان ،پیشوای ورامین ،ازنا استان لرستان و آران و بیدگل استان اصفهان و بیمارستان خوی در همین راستا هستند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: حدود 141میلیارد و 800 میلیون تومان برای بیمه درمانی در جهت خودکفایی اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: 6 شعبه شبانکاره در بوشهر ،23 شعبه در تهران، فاروق ،قشم و بوکان افتتاح شد.

 نوربخش تاکید کرد: 4500میلیارد تومان برای 2 خط دارویی تولیدی که مواد اولیه دارویی را  برای دارو هایی که برای شیمی درمانی است ، تخصیص داده شده و همچنین سرنگ های انسولین که از خارج از کشور وارد می شد اکنون در داخل تولید می شود .

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بودجه سازمان توسط هیأت مدیره و هیأت امنای تأمین اجتماعی تصویب می‌شود که بودجه سال آینده 98 هزار و 684 میلیارد تومان است

وی در پایان گفت: در بودجه سال آینده هزار میلیارد تومان برای احداث مراکز درمانی، 8 هزار میلیارد تومان در قالب درمان مستقیم و 12 هزار میلیارد تومان در درمان غیرمستقیم اختصاص خواهیم داد.

انتهای پیام/

 تخصیص هزار میلیارد تومان برای احداث مراکز درمانی در سال آینده

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار