معاون میراث فرهنگی اردبیل؛

اردبیل رتبه نخست ارزیابی ادارات کل میراث فرهنگی کشور را کسب کرد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: این اداره کل توانست رتبه نخست ارزیابی ادارات میراث فرهنگی سراسر کشور در سال 95 را کسب کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد مجیدی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: در ارزیابی انجام شده از طریق مدیریت ارزیابی عملکرد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سال 95، اردبیل در بین ادارات کل 31 استان، رتبه نخست را کسب کرده است.

 وی یادآور شد: طی سال های 93 و 94 نیز استان اردبیل به طور متوالی رتبه پنج کشوری را کسب کرده بود و روند صعودی و نتیجه حاصله به رغم محدودیت شدید منابع مالی محقق شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی  اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل این موفقیت را مرهون مدیریت سیستمی و مشارکتی و ایجاد هماهنگی مناسب بین واحدهای سازمانی و کارکنان دانست و همراهی و همدلی و تلاش صادقانه تمامی کارکنان سازمان و احساس تعلق سازمانی بسیار بالا را در دستیابی به آن موثر دانست.

مجیدی با ابراز امیدواری برای تداوم این روند اضافه کرد: دو مرجع اریابی عملکرد برای ادارات داریم که شامل مرجع استانی یعنی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها و سازمان مرکزی هر دستگاه اجرایی است.

وی گفت: ارزیابی ادارات در دو شاخص عمومی و اختصاصی انجام می شود که شاخص های اختصاصی وظایف اصلی دستگاه ها و شاخص های عمومی مهندسی نقش و ساختار دولت، دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری، مدیریت سرمایه انسانی، خدمات عمومی در فضای رقابتی، صینات از حقوق مردم و سلامت اداری و استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اضافه کرد: در سال های اخیر ارزیابی های استانی و کشوری این اداره کل روند رو به رشدی را نشان می دهد.

به گفته مجیدی ارزیابی استانی این اداره کل در سال 92 گویای کسب رتبه 47 در بین 48 دستگاه اجرایی بوده و در در سال 93 با مدیریت مطلوب اعمال شده  این رتبه در بین 48 دستگاه به 37 کاهش یافته است.

وی ادامه داد: در سال 94 نیز در بین 50 دستگاه استانی رتبه 15 کسب شده است و در سال 95 با تغییر روند ارزیابی و تقسیم بندی ادارات به گروه های مختلف در گروه علمی، فرهنگی و آموزشی رتبه نخست را کسب کرده است.

وی افزود: سال گذشته در بین 52 دستگاه استانی رتبه چهارم در شاخص های عمومی و رتبه نخست در شاخص های اختصاصی و در مجموع رتبه چهارم کسب شده است.

انتهای پیام/ح

کسب رتبه نخست میراث فرهنگی اردبیل در ارزیابی کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.