ساماندهی تاکسی و آژانس‌های شهر یاسوج

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: تمامی تاکسی‌ها باید دارای تابلوی ثابت تاکسی، بغل نویسی درب و کد شناسایی باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد  در نشست شورای ترافیک شهرستان بویراحمد اظهار داشت: بار ترافیکی شهر یاسوج روبه به روز در حال افزایش بوده و باید در این زمینه با تدابیر مسئولان و متولیان امر بویژه شهرداری چاره‌اندیشی شود زیرا خیابان‌ها موجود جوابگوی این میزان وسیله نقلیه نیست.

وی با بیان اینکه صلاحیت راننده‌های تاکسی و آژانس‌ها مورد بازنگری قرار می‌گیرد، ادامه داد: تمامی تاکسی‌ها باید طبق مصوبات گذشته مشخصات تاکسی که شامل تابلوی ثابت تاکسی، بغل نویسی درب و کد شناسایی را داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بویراحمد با بیان اینکه شکایات متعددی در این خصوص واصل شده است، تصریح کرد: کسانی که برای جابجایی مسافربه درب منازل و اماکن می‌روند باید برای فرد مسافر قابل شناسایی باشد.

کناری خواستار تعامل و همگرائی مسئولان و متولیان امر برای رفع گره‌های ترافیکی شهر یاسوج شد و افزود: تمامی اعضای شورای ترافیک شهرستان بویراحمد باید با برنامه ریزی و کار کارشناسی در رفع ترافیک یا به حداقل رساندن آن باهم مشارکت و هم افزایی داشته باشند.

وی خودروهای میوه فروش و کیوسک‌ها را عامل اصلی ترافیک شهر یاسوج دانست و گفت: مصوبات زیادی برای جمع آوری وساماندهی این خودروها وجود داشته که تاکنون هیچ اقدام موثری صورت نگرفته و تعدادشان هم بیشتر شده است.

فرماندار بویراحمد با تاکید بر ساماندهی خودروهای میوه فروش و کیوسک‌ها، تصریح کرد: با توجه به دغدغه مردم ومسئولان مبنی بر تعداد زیاد این وانت بارهای میوه فروش در سطح معابر، خیابان‌ها و میادین شهر یاسوج که در برخی مواقع سبب گره‌های ترافیکی شده که تیمی کارشناس با محوریت فرمانداری بویراحمد محل‌هایی برای ساماندهی این وانت بارها، مکان یابی کنند.

کناری با بیان اینکه این کار باید در 10 روز آینده بصورت ضربتی صورت بگیرد، افزود: پلیس راهور، نیروی انتظامی و اجرائیات شهرداری باید نسبت به جمع آوری وشناسایی وانت بارهای میوه فروش جهت ساماندهی و کاهش بار ترافیک مرکز استان اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ش

تاکسی و آژانس‌های شهر یاسوج ساماندهی می‌شوند

برچسب ها: فرمانداری ، تاکسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.