استفاده از صفحه نمایش OLED در گوشی های هوشمند سونی

طبق گزارش جدید، شرکت ژاپنی سونی قصد دارد برای گوشی های هوشمند آینده خود از صفحه نمایش OLED استفاده کند.

سونی از صفحه OLED انعطاف پذیر در گوشی های هوشمند آینده استفاده می کند

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق گزارش جدید از کره، شرکت ژاپنی سونی قصد دارد تا برای گوشی های هوشمند آینده خود از صفحه نمایش OLED استفاده کند.

طبق گزارشی تازه از کره جنوبی سونی و LG display بر سر تامین صفحه نمایش OLED با هم به توافق رسیده اند.(نه تنها صفحه نمایش OLED ساده بلکه صفحه نمایش انعطاف پذیر OLED.)

LG Display در حال حاضر برای Sony TV های گران قیمت صفحه نمایش OLED را تامین می کند اما به نظر می رسد شرکت کره ای این همکاری را برای ساخت پنل منعطف برای گوشی های هوشمند افزایش می دهد.این بدین معنی است که در برخی مواقع ما می توانیم گوشی های سامسونگ را با صفحه نمایش منحنی سامسونگ گلکسی ببینیم.

منابع صنعت در کره حتی پا را فراتر از این می گذارند و می گویند سونی در نظر دارد تا گوشی منعطف(Foldable) بسازد.اگر چه مشخص نیست که این اتفاق می افتد یا نه.

اولین گوشی هوشمند سونی با صفحه نمایش OLED (بدون این که منعطف باشد) می تواند رسما در MWC 2018 معرفی شود و ممکن است نام آن Xperia XZ Pro باشد.صفحه OLED احتمالا (4K(2160*3840 پیکسل است که با رزولوشن(کیفیت صفحه) صفحه نمایش 5.5 اینچی lPS Xperia XZ Premium  مطابقت داشته باشد.

سونی پیش از این با آگهی استخدامی خود برای جذب متخصصان ساخت صفحه نمایش OLED، به  این موضوع دامن زده بود.

انتهای پیام/

 صفحه نمایش گوشی سونی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار