رئیس هیات کاراته شهرستان خرم‌آباد خبر داد؛

مسابقات کاراته جام فجر در خرم‌آباد برگزار می شود

رئیس هیات کاراته شهرستان خرم‌آباد گفت: مسابقات کاراته شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر در سیزدهم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رضا رستاخیز، با اشاره به برگزاری مسابقات کاراته شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر، گفت: این مسابقات مختص بانوان در سبک‌های کنترلی بوده و سیزدهم بهمن‌ماه در شهرستان خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی افزود: در پایان این مسابقات به نفرات اول تا سوم و سوم مشترک حکم و مدال اهدا و به نفرات نخست جوایز ویژه‌ای نیز اعطا می‌شود.

رئیس هیات کاراته شهرستان خرم‌آباد هدف از برگزاری این مسابقات را کسب آمادگی کاراته‌کاران برای مسابقات انتخابی تیم ملی عنوان کرد و افزود: همچنین این مسابقات به نوعی پشتوانه‌سازی و استعدادیابی برای رده نونهالان محسوب می‌شود.

رستاخیز بیان داشت: بیش از ۱۵۰ ورزشکار خرم‌آبادی در این دوره از مسابقات شرکت کرده و توانایی خود را به ارزیابی می‌گذارند.

وی از اجرای طرح استعدادیابی کاراته در مدارس خبر داد و گفت: درصدد هستیم طرح استعدادیابی کاراته را در مدارس شهرستان اجرایی کنیم و به همین منظور مکاتباتی با اداره ورزش‌وجوانان و همچنین آموزش‌وپرورش صورت گرفته و در صورت نهایی شدن آن را انجام می‌دهیم.

رئیس هیات کاراته شهرستان خرم‌آباد گفت: به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت ورزشکاران کاراته خرم‌آباد، مربیانی را به بخش‌های این شهر از جمله بیرانشهر، زاغه و سپیددشت در راستای شناسایی استعداد‌ها اعزام خواهیم کرد.

انتهای پیام/د

برگزاری مسابقات کاراته جام فجر در خرم‌آباد

برچسب ها: دهه فجر ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.