مدیران به روابط عمومی ها اهمیت دو چندان بدهند

مشاور و مدیرکل حوزه استاندار بوشهر با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی، باید روابط عمومی ها را جدی بگیرند، اظهار داشت: هنر کار روابط عمومی خیلی مهم است لذا مدیران به روابط عمومی ها اهمیت دو چندان بدهند و با شفافیت و صداقت خروجی کار همکاران را منعکس کنند.

مدیران به روابط عمومی ها اهمیت دو چندان بدهندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسن ابراهیمی ظهر دوشنبه در نشست با مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی با بیان اینکه روابط عمومی ها خدمات ارزشمندی ارائه می دهند، فرارسیدن دهه فجر و ایام فاطمیه را تبریک و تسلیت گفت و اظهار داشت: در روابط عمومی ها دو رویکرد داریم یکی کارکرد رسمی، اداریو اجرایی است که باید با عملکرد مثت خود نقش اثربخش خود را نمایان کنیم.

وی بیان کرد: کارکنان روابط عمومی هیچگاه دیده نمی شوند اما آثار کارشان این است که سازمان خود را به خوبی معرفی کنند و این وظیفه ای سنگین است.

مشاور و مدیرکل حوزه استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: مدیران روابط عمومی این موضوع را در نظر داشته باشند که فضای تبلیغات و رسانه به روز می شود و باید دانش و توانمندی خود را به روز کنیم لذا ضروری است ساز و کارهای لازم برای کارکنان روابط عمومی برای تحقق این امر فراهم شود.

ابراهیمی با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی، باید روابط عمومی ها را جدی بگیرند، اظهار داشت: هنر کار روابط عمومی خیلی مهم است لذا مدیران به روابط عمومی ها اهمیت دو چندان بدهند و با شفافیت و صداقت خروجی کار همکاران را منعکس کنند.

وی با اشاره به فضای مجازی، گفت: امروزه هر فرد یک رسانه است و باید خیلی هنر داشته باشیم که هم اثربخشی اطلاع رسانی داشته باشیم و هم در امواج دریای خبررسانی بتوانیم به مخاطبین اطلاع رسانی کنیم.

مشاور و مدیرکل حوزه استاندار بوشهر بر انسجام و صدای واحد در بیان خدمات دولت تاکید کرد و یادآور شد: از دستگاه های اجرایی انتظار داریم در ایام دهه فجر، اطلاع رسانی مطلوب وشایسته را انجام دهند.

انتهای پیام/م

اقدامات و برکات نظام در دهه مبارک فجر به خوبی اطلاع‌رسانی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.