پاکستان حمله تروریستی داعش به یک مرکز نظامی در کابل را محکوم کرد

وزارت امور خارجه پاکستان روز دوشنبه با انتشار بیانیه ای مطبوعاتی، حمله مسلحانه به دانشگاه نظامی مارشال فهیم کابل را محکوم کرد.

پاکستان حمله داعش به یک مرکز نظامی در کابل را محکوم کردبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت امور خارجه پاکستان روز دوشنبه با انتشار بیانیه ای مطبوعاتی، حمله مسلحانه به دانشگاه نظامی مارشال فهیم کابل را محکوم کرد.

در بیانیه مطبوعاتی وزارت امور خارجه پاکستان آمده است: دولت پاکستان، حمله تروریستی به آکادمی نظامی کابل را به شدت محکوم کرد و تاسف خود را در خصوص از دست رفتن جان انسان های بیگناه در این حمله ابراز می دارد.

این بیانیه می افزاید: دولت و مردم پاکستان همبستگی و حمایت خود را از دولت و مردم افغانستان بیان کرده و همدردی خود را با خانواده های جان باختگان این حادثه بیان می کند و برای بهبودی زخمی های این حادثه نیز دعا می کنند.

پنج حمله کننده انتحاری حوالی ساعت 5 صبح امروز دوشنبه (9 دلو) به یکی از گردان های 111 کابل حمله کردند که آخرین مهاجم پس از چند ساعت مقاومت دقایقی پیش توسط نیروهای ارتش کشته شد.

به گفته دولت وزیری، سخنگوی وزارت دفاع افغانستان، در این حمله دو تن از مهاجمان خود را انفجار داده اند و دو تن دیگرشان توسط نیروهای ارتش کشته شده و یک مهاجم دیگر همراه با جلیقه انتحاری زنده بازداشت شده است.

او خاطر نشان کرد که در این حمله 5 سرباز نیروهای ارتش نیز به شهادت رسیده و 10 تن دیگر زخمی شده اند که زخمیان این رویداد به شفاخانه انتقال شده اند.

سخنگوی وزارت دفاع افغانستان گفت که در این حمله مهاجمان مسلح به غیر نظامیان آسیبی نرسیده است.

 

برچسب ها: افغانستان ، کابل ، پاکستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار