طرح تصویری OPPO برای گوشی قابل انعطاف با یک نمایشگر

شرکت OPPO طرحی تصویری برای گوشی قابل انعطاف(Foldable Phone) با یک نمایشگر منتشر کرد.

گوشی های قابل انعطاف

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ZTE گوشی قابل‌انعطاف Axon M را معرفی کرد و سامسونگ نیز در حال کار بر روی دستگاه مشابهی به نام Galaxy X است. آخرین سازنده که ممکن است وارد بازار رقابت شود، OPPO است که به تازگی طراحی مشابهی برای تلفن همراه ثبت کرده است. این طرح یک لولای بیرونی دارد و هنگامی که باز می شود به عنوان بخشی از صفحه نمایش عمل می کند.

طرح اختراع همچنین پیشنهاد دو دوربینه شدن را در حالت غیرقابل انعطاف (بسته نشده) فراهم می‌کند و زمانی که بسته می شود، یکی از دو طرف می تواند برای برقراری تماس استفاده شود در حالی که طرف دیگر برای گرفتن سلفی با دوربین جلو استفاده شود و مانند یک فلش LED به نظر می رسد.

این اختراع OPPO فقط به صورت شبیه سازی (با هدف بصری سازی) است اما این نکته قابل ذکر است که بالا و پایین لبه ها بزرگ است. بخش جانبی به نظر نازک هستند و زمانی که گوشی در حالت استاندارد خود قرار دارد  یکی از آن ها به معنای واقعی کلمه وجود ندارد.

هر چند که این طرح تجاری سازی نمی شود اما می تواند نشان گر این موضوع باشد که شرکت چینی  به فکر آینده و احتمالا ورود به این عرصه است.

گوشی های قابل انعطاف

گوشی های قابل انعطاف

انتهای پیام/

گوشی های قابل انعطاف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار