برگزاری سی وششمین جشنواره فیلم فجر در استان خراسان شمالی

مدیر کل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: سی وششمین جشنواره فیلم فجر در استان خراسان شمالی از 13بهمن ماه در استان برگزار می شود .

حسین فرخنده مدیر کل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز بجنورد؛ گفت : امسال به مناسبت دهه فجر اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر از 13بهمن ماه در بجنورد آغاز و تا ٢٢ بهمن ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه 12 فیلم در بخش سودای سیمرغ و پنج فیلم هم در بخش کودک و نوجوان  در مجتمع گلشن بجنورد اکران خواهد شد ، افزود : در این دوره از جشنواره فیلم فجر در مجموع 27 اکران خواهیم داشت .

فرخنده اظهار کرد : بجنورد به عنوان یکی از 20 نامزد مرحله نهایی انتخاب برای پایتخت کتاب برگزیده شد و به زودی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پایتخت کتاب را معرفی خواهد کرد.

وی اظهار کرد : این رویداد بزرگ فرهنگی با هدف ایجاد فضای اکران فیلم‌های فاخر تولید ملی در استان و بهره‌مندی اقشار مختلف و علاقمندان به حوزه فیلم و ایجاد فضای سینمایی در بجنورد برگزار خواهد شد.

فرخنده گفت قیمت بلیت فیلم های جشنواره فجر 60 هزار ریال است و فروش اینترنتی بلیت های فیلم های جشنواره فجر از 8 بهمن در گیشه سالن گلشن انجام آغاز شده است .

انتهای پیام/آ

اکران 17 فیلم سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در استان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.