راه 100 روستای اردبیل همچنان مسدود است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در حال‌حاضر راه 100 روستا مسدود است که تلاش برای بازگشایی این راه ها در حال انجام بوده و ادامه دارد.

راه 100 روستای اردبیل همچنان مسدود استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:  با توجه به بارش برف فراوان ، در حال‌حاضر راه 100 روستا مسدود است که تلاش برای بازگشایی این راه ها همچنان ادامه دارد. اکیپ راهداری استان اردبیل در جاده‌های روستایی مستقر شدند و عملیات برفروبی در این راه های آغاز شده است.

رحمتی افزود: پیش‌بینی شده تمام راه‌های روستایی استان اردبیل طی امشب تا فردا صبح به طور کامل بازگشایی شود همچنین نیروهای راهداری استان در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

وی بیان کرد: راه‌های مواصلاتی استان نیز به طور کامل نمک‌پاشی و برفروبی شده است و هم‌اکنون تردد در این جاده‌ها ادامه دارد.

هم‌اکنون با گذشت چند روز بارش برف، کاهش دما باعث یخبندان در جاده‌های استان اردبیل شده که نیاز است رانندگانی که قصد تردد در این جاده‌ها را دارند تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

امروز یخبندان خیابان ها و معابر باعث تصادفاتی در سطح شهر شد که در ابتدای صبح بسیاری از رانندگان اردبیلی را با مشکل مواجه کرد.

انتهای پیام/ع

تلاش برای بازگشایی مسیر برخی از روستاهای اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.