راه سازی با اختصاص هزینه بیش از یک هزار میلیاردی در دزفول

معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری ویژه دزفول، از اختصاص اعتبار یک هزارو 100 میلیارد ریالی برای اجرای طرح های راهسازی در این شهرستان، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  عبدالحسین پوررکنی، معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری ویژه دزفول، گفت: 5 پروژه در 2 بخش مرکزی و چغامیش دزفول در حال اجراست که از 10 کیلومتر ، 5 کیلومتر جاده روستای ماهور برنجی اجرا شده است.


وی افزود: همچنین 14 کیلومتر از جاده شوشتر به سمت بخشداری چغامیش تعریض شده است و عرض 5 متر و 75 سانتی متر آن به 7 متر و 30 سانتی متر افزایش یافته است.


عبدالحسین پوررکنی، عنوان داشت: با توجه به کم عرض بودن جاده روستاهای زاویه و بروز مشکلات ترافیکی، تقریبا عرض 3 کیلومتر از این جاده ها از 5،5 متر به 7،5 متر افزایش یافت.


معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری ویژه دزفول، بیان کرد: جاده درجه 3 روستای شهید بهشتی و جاده روستای حمزه به روستای المهدی، به جاده ای درجه یک ارتقا یافت.

پوررکنی ، ادامه داد: با توجه به کوهستانی بودن جاده روستای بوالحسن به سمت احمدفداله ، اجرای پروژه ها در این مناطق به سختی انجام می گیرد به همین دلیل برخی پیمانکار کار را نیمه کاره رها می نمایند.

معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری ویژه دزفول اعتبار هزینه شده برای این ترمیم جاده های این روستاها را 94 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: علاوه بر این تعریض جاده روستاهای دیونی،بازارگه ،رزگه،پامنار ،بهسازی سه راه لیوس به سمت روستای سرتنگ و شوی با اعتبار 118 میلیارد ریال به پیمانکار واگذار شده و قرار است زیرسازی و آسفالت روستای لیوس از سه راهی لیوس به سمت روستای سزار نیز انجام شود.


انتهای پیام/و


کوهستانی بودن جاده روستای بوالحسن به سمت احمدفداله و مشکلات بهسازی آن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.