افزون بر ۱۰۰ ویژه برنامه دهه فجر در ایرانشهر برگزار می‌شود

فرماندار ایرانشهر گفت: ۱۰۰ ویژه برنامه فرهنگی، هنری و عمرانی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر امسال در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، نبی بخش داودی فرماندار ایرانشهر گفت: دهه فجر یک فرصت بسیارخوب برای بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی و تعامل و همراهی بیشتر مردم با مسئولان است.


وی بیان کرد: دهه مبارکه فجر از جمله برنامه‌هایی است که هر ساله بهتر از سال قبل با حضور پرشور مردم برگزار می‌شود.


وی افزود: دهه مبارک فجر متعلق به همه مردم ایران اسلامی است و هیچ گروه و جناحی نمی‌تواند انقلاب را به نفع خود مصادره کند چرا که مردم به آنان اجازه چنین کاری را نمی‌دهند.


فرماندار ایرانشهر با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، قرآنی و هنری در دهه فجر گفت: غبارروبی مزار شهدا، سرکشی از خانواده معظم شهدا، برگزاری همایش‌های مختلف در دانشگاهها، برگزاری محفل انس با قرآن، برپایی شب شعر و خاطره با حضور عموم مردم، برگزاری مسابقات سرود، ورزشی، کتابخوانی، برگزاری محافل علمی، فرهنگی و هنری برای انتقال فرهنگ انقلاب به نسل تازه، برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی، کاریکاتور، شعر، عکس و فیلم با موضوع انقلاب، بیداری اسلامی، نواختن سرود و آهنگ‌های انقلابی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این شهرستان است.


داودی اظهار داشت: مسئولان باید در این دهه با حضور در میان مردم بویژه در روستا‌ها و شهر‌ها خدمات و دستاورد‌های دولت تدبیر وامید و نظام اسلامی را برای توسعه و عمران شهر‌ها و روستا‌ها بیان کنند.

انتهای پیام/گ

اجرای برنامه های دهه فجر در ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار