اختصاص ۸۰ میلیارد ریال به روستاهای شهرستان دیلم

فرماندار دیلم از اختصاص ۸۰ میلیارد ریال به روستاهای این شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: قبل از دولت یازدهم اعتبارات شهرستان دیلم بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال بوده است که در این دولت شاهد رشد چشمگیری در حوزه تخصیص اعتبارات شاهد بوده ایم.

اختصاص ۸۰ میلیارد ریال به روستاهای شهرستان دیلمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسن اسماعیلی شنبه شب در نشست هم اندیشی دهیاران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی شهرستان دیلم، اظهار داشت: شوراها از وظایف مهمی در مناطق برخوردار هستند و فعالیت خوب آنها می تواند موجب توسعه و پیشرفت جامعه شود.

وی افزود: شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسئولین هستند و می توانند باانتقال مشکلات مردم به مسئولین و فعالیت های مسئولین به مردم موجب پیوند بین آنها شوند.

فرماندار دیلم با اشاره به اجرای برنامه های خوب دولت یازدهم به روستاها، تصریح کرد: در دولت دوازدهم نیز خدمات، طرح ها و برنامه ها برای توسعه متوازن روستاها ادامه خواهد داشت.

اسماعیلی از اختصاص ۸۰ میلیارد ریال به روستاهای این شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: قبل از دولت یازدهم اعتبارات شهرستان دیلم بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال بوده است که در این دولت شاهد رشد چشمگیری در حوزه تخصیص اعتبارات شاهد بوده ایم.

وی گفت: با پیگیری های مختلف اعتبارات امسال این شهرستان بالغ بر ۳۱۰ میلیارد ریال است.

فرماندار دیلم با اشاره به در پیش بودن ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب، بیان کرد: در برنامه های ویژه دهه فجر امسال در شهرستان دیلم برنامه های مختلفی در حوزه عمران و آبادانی روستاها تدوین شده است.

انتهای پیام/م

اعتبارات امسال شهرستان دیلم بالغ بر ۳۱۰ میلیارد ریال است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.