تاج: انتظاری به جز قهرمانی از فوتسالیست ها نداریم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنان فوتسال با تلاش بالا تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در رقابت های آسیایی چین تایپه پیگیری می کنند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در جمع ملی پوشان تیم ملی فوتسال بزرگسالان گفت:از اینکه کم ادعا و پرتلاش تمرینات خود را برای حضور در رقابت های آسیایی پیگیری می کنید جای قدردانی دارد. این تیم جزو سه تیم برتر جهان است و انتظار داریم در فینال رقابت های آسیایی بازیکنان ایران را ببینم.

در ادامه علی اصغر حسن زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال از رئیس فدراسیون فوتبال به دلیل توجه به رشته فوتسال و اهمیت دادن به این تیم تقدیر و تشکر کرد و گفت: از زمانی که شما حضور دارید تاکنون پاداش بازیکنان به موقع پرداخت شده و امیدوار هستیم که حمایت های خود را از تیم ملی فوتسال دریغ نکنید.

وی همچنین ضمن تشکر به دلیل تغییر وضعیت سالن فوتسال و تعویض کفپوش این سالن از مسئولین فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنان تیم ملی تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم ملی فوتسال بکار خواهند گرفت و از مسئولین فدراسیون همچون گذشته انتظار حمایت و پشتیبانی را داریم.

انتهای پیام/

اظهارات تاج درباره تیم ملی فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار